مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان:
تابناک هرمزگان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از تحویل محموله های آب به غزه که با مشارکت وزارت نیرو، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت های آبفا از سراسر کشور جمع آوری شده بود، به هلال احمر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴ 04 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه از زمان حمله بی رحمانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین در غزه و کمبود آب در مناطق جنگی، اقدامات لازم برای تامین نیاز آبی مردم آواره غزه در دستور کار قرار گرفت و شرکت آب و فاضلاب هرمزگان مسئولیت جمع آوری و تحویل این محموله به هلال احمر را بر عهده گرفت که خوشبختانه با مشارکت مجموعه های یاد شده، تاکنون یک میلیون و 24 هزار و 861 بطری آب معدنی در بندر شهید رجایی توسط کشتی ها بارگیری شده است.

وی در ادامه به تهیه و ارسال 50 دستگاه موتور برق، 50 دستگاه کف کش به همراه متعلقات آن اشاره کرد و گفت: این محموله ها نیز که به عنوان نیازهای اساسی مردم مظلوم غزه در فلسطین به شمار می رفت، تامین و به همراه محموله های آب معدنی تحویل هلال احمر شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، ارزش کل محموله ارسال شده تاکنون را 360 میلیارد ریال عنوان کرد که از این مبلغ 60 میلیارد ریال مربوط به آبمعدنی و 300 میلیارد ریال مربوط به موتور برق و کف کش است.
انتهای پیام//

برچسب ها: آبفا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار