رئيس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه خبر داد‌؛
رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه گفت: در ریل گذاری خط قطار شهری کرمانشاه ۲ و نیم کیلومتر پیشروی انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۳۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹ 23 November 2023

پیشروی ٢ و نیم کیلومتری ریل گذاری خط قطار شهری کرمانشاه

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، مهدی غلامرضایی صبح امروز پنج‌شنبه (۲ آذر ماه) در حاشیه سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به کرمانشاه و بازدید این مقام مسئول از پروژه قطار شهری کرمانشاه، اظهار کرد: پروژه قطار شهری کرمانشاه همواره با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده که اغلب مختص به اعتبارات و بودجه است و درخواست ما از معاون اجرایی رئیس جمهور تأمین اعتبارات بود.

وی افزود: درخواست مشخص ما افزایش اعتبار مربوط به اوراق مشارکتی بود که سالانه به پروژه‌های ملی تخصیص داده می‌شود و تقاضای ما رسیدن به اعتبار هفت هزار میلیارد ریالی برای سال جاری بود.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: خواسته دیگر ما این بود که از محل تسهیلات «ماده ۵۶» پروژه دولت مبلغ پنج هزار میلیارد ریال برای قطار شهری کرمانشاه افزایش اعتبار با تضمین ١٠٠ درصدی دولت در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: بحث دیگر موضوع معارضه ما با میراث فرهنگی جنب بافت شکارگاه طاقبستان بود، خواسته ما دستور مستقیم او به وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برای حل مشکل به صورت جدی و ریشه‌ای و ادامه پروژه تا میدان معلم است.

غلامرضایی گفت: در فاز نخست پروژه قطار شهری کرمانشاه ۴۵ درصد پیشرفت وجود دارد و ادامه پروژه در تونل و ایستگاه‌های زیرزمینی ادامه دارد و بنا داریم که پروژه ایستگاه‌های هوایی را تا پایان امسال آغاز کنیم.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه بیان کرد: در ریل گذاری خط قطار شهری کرمانشاه ۲ و نیم کیلومتر پیشروی انجام شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار