امام جمعه اهواز با اشاره به اتفاقات اخیر فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه گفت: سازمان ملل متحد دروغی بزرگ در سپهر سیاسی جهان و حقوق بین الملل است.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱ 24 November 2023

تابناک خوزستان: حجت‌الاسلام و المسلمین محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اهواز اظهار کرد: نباید فریب القابی همچون شورای عالی امنیت سازمان ملل متحد را خورد چراکه نه سازمانی در کار است و نه ملل و اتحادی.

وی تاکید کرد: اگرسازمان ملل متحد قرار بود کاری برای مردم‌ مظلوم فلسطین انجام‌دهد و عزم جدی در این زمینه داشت باید رژیم سفاک صهیونیستی را به عنوان یاغی معرفی می‌کرد و به حیات ننگین‌ این رژیم پایان می‌داد.

امام‌ جمعه اهواز توضیح داد: امروز با وجود اینکه همه قدرت‌های پوشالی پشت سر اسراییل جمع شدند اما روز خفت و خواری این رژیم و همه هم‌پیمانانش فرا رسیده است.

وی افزود: آنچه امروز بشریت در آرایش سیاسی جهان تجربه می‌کند نقطه مقابل سازمان ملل و شکل‌گیری سازمان ملل متحد در کف خیابان‌های دنیا برای اعتراض به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

موسوی‌فرد با اشاره به اعتراضات خودجوش مردم سراسر جهان علیه رژیم جنایتکار اسرائیل گفت: سازمانی که توسط مردم در خیابان‌ها تشکیل شده برگرفته از زنان و مردان آزادی‌خواه در پنج قاره جهان، فارغ از هر گونه گرایش سیاسی است.

وی یادآور شد: مقاومت فلسطین نشان داد قادر است بیماری خودشیفتگی و گردن کلفتی استکبار جهانی رژیم کوک‌کش صهیونیست را با واقعیت میدان جراحی کند.

امام‌ جمعه اهواز جنگ خونبار ۴۸ روز اخیر و جنایات وحشت بار اسراییل علیه مردم مظلوم غزه را بدون دستاورد خواند و گفت: همه ادعاهایی که اسراییل جنایتکار در خصوص تجهیزات پیشرفته جنگی و توان نظامی خود داشت تبلیغاتی بیش نبود و با وجود آن همه تجهیزات پیشرفته در جنگی‌نامتقاران شکست مفتضحانه خورد.

مقاومت فلسطین ماشین جنگی حامیان اسراییل را متوقف کرد

وی آمریکا، آلمان، انگلیس و فرانسه را حامیان بزرگ اسراییل عنوان کرد که تمام قد در کنار این رژیم در جنگ اخیر ایستادند اما مقاومت خارق العاده فلسطین ماشین جنگی این جنایتکاران را متوقف کرد.

موسوی‌فرد به آتش‌بس چهار روزه بین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس در نوار غزه که از صبح امروز اجرایی شد اشاره کرد و گفت: اسراییل جنایتکار که اعلام کرده بود تا حماس نابود نشود و اسراء آزاد نشوند آتش‌ بسی در کار نخواهد بود امروز شاهدیم که به هیچ دستاوردی نرسید.

وی ادامه داد: نخست وزیر پلید رژیم صهیونیستی که وعده ایجاد بستر برای ظهور دجال را داده بود اما امروز باید توجه داشت تنها راه سعادت مسلمانان، مبارزه با استکبار جهانی مقاومت و جهاد اسلامی است.

امام‌ جمعه اهواز با اشاره به آبگرفتگی اخیر در اهواز و به ویژه بندرامام خمینی(ره)؛ از تلاش‌های استاندار خوزستان و معاونان وی و مسئولان در این زمینه قدردانی کرد و گفت: سال ۹۹ نقاط متعددی شهر چمران و سربندر زیرآب رفتند و آب وارد خانه مردم شده بود.

وی یاداور شد: ۲۳ شرکت پرتوان پتروشیمی در بندر ماهشهر در حال فعالیت هستند این شرکت‌ها حتی برای حفظ امنیت خود و انجام‌مسئولیت‌های اجتماعی باید مشکل آبگرفتگی در این مناطق را برطرف کنند.

موسوی‌فرد ادامه داد: در شهر اهواز با وجود اقدامات متعدد انجام شده در زمینه فاضلاب، اما برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش کرد.

وی باران را لازمه زندگی خواند و گفت: باید برای بارش باران دعا کنیم اما باید خود را در مقابل باران سهمگین آماده کنیم نه اینکه دعا کنیم باران ‌نیاید.

امام‌ جمعه اهواز تصریح کرد: خوزستان، استانی با زمین‌های مستعد کشاورزی است و تا بهار نیاز به باران دارد.

وی با اشاره به نبود اسناد مالکیت حدود ۷۰۰ خانه در منطقه ای از بندر امام‌ خمینی (ره) گفت: همچنین در بندر امام‌خمینی (ره) مطالبه جدی مردم تبدیل شدن این شهر به شهرستان است و همه شرایط برای آن فراهم‌است؛ بنابراین از استاندار خوزستان می خواهم این مطالبه مردمی را پیگیری کنند تا تحقق یابد.

وی با تبریک هفته بسیج به ویژگی‌های بسیجیان بنا بر فرمایشات مقام‌معظم رهبری اشاره کرد و پیروی از مکتب بزرگ عاشورا و فرهنگ انسان ساز شهادت و ایثار، برخورداری از صدق، طهارت، شجاعت، پاکدامنی، فداکاری، بصیرت و روشن بینی سیاسی و شناخت عمیق از دشمنان و دوستان، اندیشیدن به اهداف بزرگ و رهایی از تعلقات زندگی، توکل بر خدا و برداشتن گام‌های موثر، حضور موثر و مهرورزانه در خدمت رسانی به مردم را از جمله این ویژگی‌ها دانست.

امام‌ جمعه اهواز به دیدار اخیر نمایندگان ولی فقیه استان‌های سراسر کشور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و توضیح داد: ایشان به مردم خوزستان سلام رساندند.

به گزارش ایرنا در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران از ۲۹ آبان تا ۵ آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است

در آیین نماز جمعه این‌هفته اهواز از بسیجیان برگزیده نواحی و اقشار مختلف بسیج تقدیر به عمل آمد و به همین مناسبت نمایشگاهی در مصلی مهدیه اهواز برپا شد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار