معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی؛
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام اظهار داشت : همه دستگاه های اجرایی نسبت به صدور، چاپ و نصب کد ۲ بعدی برای تمامی کارکنان خود اقدام کنند.
کد خبر: ۱۱۴۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ 04 December 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ محمدحسین جهانی افزود : دریافت کد ۲ بعدی، چاپ و نصب آن در محل مناسب و در معرض دید مراجعان توسط دستگاه های اجرایی برای همه کارکنانی که با ارباب رجوع جهت ارائه خدمات در ارتباط هستند، باید در دستور کار باشد.

وی گفت : هدف از اجرای این طرح را دریافت اطلاعات از نحوه عملکرد کارکنان دولت و دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات به مردم و استفاده از این اطلاعات به منظور تحلیل وضعیت موجود و تدوین اقدامات بهبود و لزوم افزایش مشارکت مردم در بهبود عملکرد کارکنان دولت عنوان کرد.

جهانی ادامه داد: انعکاس نظر شهروندان از طریق اسکن کد ۲ بعدی به وسیله تلفن همراه امکان پذیر بوده و مراجعه کنندگان با استفاده از این کدها قادر به ثبت نظرات خود در خصوص نحوه عملکرد کارکنان مرتبط با حوزه کاری کارمند هستند.

وی مطرح کرد : در راستای اجرای طرح سنجش میزان رضایت شهروندان از نحوه ارائه خدمات توسط کارکنان، سامانه "سنجش رضایت مندی مردم از کارکنان دولت " در بستر سامانه "سینا" به آدرس (www.karmakdiran.ir ) فعال شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار