کد خبر: ۱۱۴۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹ 04 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نشست معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت با رؤسای دانشگاه های استان مازندران و پژوهشگران برگزار شد.

بر اساس این گزارش ، دکتر گودرزی مشاور معاون اداری مالی وزارت علوم: برای اثر بخش بودن در جامعه، ما نیاز به قائم به علم داریم. کسانی که قائم به علم هستند، در راستای کمک به جامعه بشری، ملی، ارائه خدمات مطلوب و ... قدم برمی دارند، عقل نظری را تبدیل به عقل عملی می کنند و حوزه اثرگذاری هر عالمی به اندازه ی گستره ی اثر علم آن عالم است. 

نشست معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت با رؤسای دانشگاه های استان مازندران  


دکتر عزیزالله گنجی ریییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل: در زمینه فعالیت ها و پژوهش های مرتبط با صنعت نفت نیز ظرفیت و پتانسیل بالایی در زمینه های مختلف اعم از بهینه سازی مصرف انرژی، ساخت کاتالیست ها، محیط زیست، ساخت تجهیزات مورد نیاز، ازدیاد برداشت و ... در دانشگاه وجود دارد و دانشگاه آمادگی کامل خود را برای هرگونه همکاری با این وزارت خانه اعلام می دارد.

دکتر زیدی فرد معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت: هوشمندسازی صنعت، بهینه سازی انرژی، موضوعات زیست محیطی و ... را جزء رویکردهای وزارت نفت برشمرد و گفت: در سطح استان مازندران پتانسیل و ظرفیت بالایی در زمینه صنایع نفتی وجود دارد و تیم پژوهش ما حتما این ظرفیت ها را مورد بررسی قرار می دهد و از آن ها بهره خواهیم گرفت که این بهره مندی هم باعث رشد و ارتقای صنعت نفت و هم دانشگاه خواهد شد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار