مدیرعامل شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون سه سازمان آب و برق خوزستان گفت: واحدهای پنج و ۶ این نیروگاه پس از بازرسی و تعمیرات سالیانه به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.
کد خبر: ۱۱۴۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ 10 December 2023

تابناک خوزستان: از روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان، سید حمید صالحی روز یکشنبه افزود: به دلیل اهمیت نیروگاه کارون سه در شبکه برق کشور، این عملیات طبق استانداردهای نیروگاه های برق آبی با برنامه ریزی مناسب از مدار تولید خارج شد.

وی افزود: بازرسی سالیانه این واحدها در بازه زمانی مشخص انجام ومطابق دستورالعمل آن به شبکه برق کشور متصل شد.

صالحی گفت: این عملیات دربخش های مکانیک، الکتریک، ابزاردقیق و CM و کالیبراسیون انجام شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون سه سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به قداماتی که در برنامه تعمیرات سالیانه این واحدها انجام شده اظهارکرد: دربخش مکانیک، کلیه بازرسی های سالیانه ژنراتور، توربین، گاورنر، شیرپروانه ای و در بخش الکتریک، بازرسی از ژنراتور، سیستم تحریک، ترانس های مصرف داخلی، ترانس های قدرت، تست های الکتریکال ژنراتور انجام شد.

وی افزود: در بخش ابزار دقیق، بازرسی از تجهیزات ژنراتور، گاورنر، توربین، شیرپروانه ای، و در بخش CM، کالیبراسیون بر اساس پایش وضعیت و در بخش های ارتعاشات و ترمو گرافی بر روی تجهیزات تعمیرات پیشگیرانه انجام و مطابق برنامه ریزی صورت گرفته، به شبکه سراسری متصل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار