فرمانده انتظامی کردستان گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر و ۷۵۰ دستگاه ماشین آلات‌سنگین و نیمه سنگین و 2 بالگرد در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مردم در طرح زمستانه امسال در سطح استان فعالیت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ 12 December 2023

به گزارش تابناک کردستان، سردار علی آزادی در مراسم آغاز رزمایش طرح زمستانه در سنندج اظهار کرد: طرح زمستانه از امروز در استان آغاز می‌سود و تا ۲۰ اسفند ادامه دارد و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مرتبط به بهترین شیوه شاهد اجرای این طرح در استان باشیم.

وی افزود: برای اجرای طرح زمستانه در استان ۲ هزار و ۵۰۰ نفر و ۷۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه‌سنگین بکارگیری می‌شوند.

سردار آزادی تصریح کرد: همچنین از ۲ بالگرد (اورژانس هوایی و هلال احمر) برای امدادرسانی سریع در این طرح استفاده می‌شود و همه ما متعهدیم محیطی امن برای مسافران و رانندگان فراهم کنیم.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه به برکت همدلی و انسجام بین مسئولان و مردم، شاهد کاهش ۹ درصدی جان باختگان در تصادفات برون و درون شهری در سالجاری هستیم، گفت: مدیریت ترافیکی و کاهش تعداد تلفات، روان‌سازی ترافیک، احداث ۱۳۰ پایگاه راهدارخانه و ایستگاه‌های پلیس از جمله اهداف اجرای این طرح است.

فرزاد حسنی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان هم در مراسم آغاز به کار این طرح اظهار کرد: امیدواریم در زمستان پیش‌رو عملیات موفقی در برف‌روبی و کمک به رانندگان و مسافران داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: خدمات در گردنه‌های برفگیر استان در اولویت خواهد بود و در مجموع ۴۹۷ پرسنل راهداری، ۳۶ اکیپ مستمر با ۳۱۹ خودرو سبک و سنگین درگیر طرح برف‌روبی در طرح زمستانه هستند.

وی تصریح کرد:۳۶ راهدارخانه و ۱۰ راهدارخانه مرکزی در استان وجود دارد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار