استانداری کرمانشاه در واکنش به کزارش اعتراضی تابناک پاسخ داد؛
دستیار استاندار کرمانشاه در امر مردمی سازی دولت گفت: لازم است در برگزاری تمام برنامه ها و بویژه جشن ها در عین توجه به ضرورت ایجاد امید و نشاط در جامعه، دقت و حساسیت ویژه ای هم در پاسداشت ارزش های دینی و معنوی صورت گیرد.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ 12 December 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی استانداری محمدسعید یاوری در جلسه شورای اداری شهرستان قصر شیرین با اشاره به برگزاری مراسم جشن لیمو در این شهرستان اظهار کرد: این برنامه از آنجایی که با هدف معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان برگزار شده و خروجی آن سبب رونق تولید، کسب و کار و گردشگری منطقه می شود، حرکتی مناسب بوده است.

وی افزود: به ویژه اینکه برگزارکنندگان آن گروه های مردمی بوده و زمینه مشارکت بخش قابل توجهی از مردم قصرشیرین را هم فراهم کرده است.

دستیار استاندار کرمانشاه در امر مردمی سازی دولت تصریح کرد: این برنامه، برنامه کامل و جامعی بوده و از اجرای سرود تا بازی های بومی محلی، تئاتر و قصه گویی و دیگر عناوین را در خود داشته اما انتخاب برنامه هایی شبیه رقص و آواز زنده که به فتوای برخی از مراجع جایز نیست در روزهایی که ایام حزن و اندوه است و مورخین بر ایام در بستر بودن دختر نبی مکرم اسلام (ص) و ایام متصل به شهادت او یاد کرده اند، انتخاب اشتباهی بوده است.

این مقام مسئول ادامه داد: این اقدام از تصمیم گیری و دعوت از گروه رقص و آواز تا عدم مدیریت موقع اجرا در حضور برخی مسئولین نابجا بوده است.

وی احترام به ارزش های دینی و شعائر مذهبی را بسیار مهم و یک اصل اساسی توصیف کرد و گفت: لازم است در برگزاری تمام برنامه ها و بویژه جشن ها در عین توجه به ضرورت ایجاد امید و نشاط در جامعه، دقت و حساسیت ویژه ای هم در پاسداشت ارزش های دینی و معنوی صورت گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار