مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از آغاز طرح راهداری زمستانه در راه‌های استان خبرداد و گفت: 270 راهدار در جاده های گلستان آماده خدمات رسانی هستند.
کد خبر: ۱۱۴۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ 13 December 2023

به گزارش تابناک گلستان، عادل مصدقی، عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: طرح محوری راهداری زمستانه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان همزمان با رژه ماشین آلات راهداری و ناوگان دستگاه‌های خدمات رسان در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: در زمستان امسال ۲۷۰ نیرو و عوامل راهداری ستادی و شهرستانی و ۱۷۰ ناوگان راهداری در ۲۶ باب راهدارخانه و ادارات تابعه شهرستانی و ستاد آماده خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای هستند.

مصدقی با بیان اینکه راهداری از وظایف ذاتی اداره کل است که در فصول مختلف سال در قالب‌های مختلف اجرا می‌شود، ادامه داد: استان گلستان بالغ بر پنج هزار و ۲۵۱ کیلومتر انواع راه دارد که هزار و ۷۰۰ کیلومتر آن برفگیر است و عملیات راهداری هم در این محور‌ها و ۸۱۷ گردنه برف‌گیر انجام می‌شود.

به گفته وی، برای ایمن سازی راه‌ها در فصل زمستان امسال ۶ هزار تن شن و نمک خریداری و در راهدارخانه‌ها و انبار‌های شن و نمک شهرستان‌ها ذخیره سازی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: برای مقابله بهتر با بحران‌های احتمالی زمستان امسال هماهنگی‌های ستادی و شهرستانی و مدیریت بحران استان اعم از آماده سازی و به روز رسانی ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین و نیرو‌ها با ورود سامانه‌های بارشی فصل پاییز انجام شده تا در مسیر‌ها و محور‌های حساس و سیل گیر استان شاهد کمترین انسداد و تخریب و آسیب‌ها باشیم.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار