مدیرکل گمرک استان کرمانشاه از رشد ۲۱۹ درصدی وزن و افزایش ۱۵۲ درصدی ارزش کالاهای ترانزیتی از مبدا گمرکات استان کرمانشاه در هشت ماهه سپری شده از سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶ 16 December 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، علی اصغر عباس زاده، وزن کالاهای ترانزیتی از مبدا گمرکات این استان در هشت ماهه سال جاری را ۲ میلیون ۳۰۲ هزارو ۴۰۴ تن به ارزش ۹۰۶ میلیون و ۳۹۵ هزارو ۶۷۰ دلار عنوان کرد.

وی افزود: این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۲۱۹ درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۱۵۲ درصد رشد داشته است.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه تصریح کرد: گمرک پرویزخان با ۸۸۰ میلیون و ۶۸۷ هزارو ۴۷ دلار به وزن ۲ میلیون و ۲۵۹ هزارو ۲۹۵ تن، از مجموع کالای ترانزیتی مبدأ گمرکات استان کرمانشاه، سهم ۹۷ درصدی ارزش و سهم ۹۸ درصدی وزن را از آن خود کرد.

وی گفت: این میزان کالای ترانزیتی از مبدا گمرک پرویزخان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث وزن ۲۱۴ درصد رشد و از لحاظ ارزش ۱۴۸ درصد افزایش داشته است.

این مسئول سهم گمرک خسروی از مجموع کالای ترانزیتی مبدا گمرکات استان را از لحاظ ارزش سه درصد و از حیث وزن ۲ درصد عنوان کرد و مقدار آن را ۲۵ میلیون و ۷۰۸ هزارو ۶۲۳ دلار به وزن ۴۳ هزارو ۱۰۹ تن بیان کرد.

عباس زاده، عمده کالاهای ترانزیتی خارجی از مبدأ گمرکات استان کرمانشاه را مازوت، نفتا، روغن صنعتی بیتومین و عمده کالای ترانزیت داخلی از مبدا این گمرکات را ضایعات کارتن عنوان کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار