معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: امسال نذر خدمت در3 شهرستان نهبندان، قاینات و درمیان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳ 17 December 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، احمد بخشی، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی امروز در برنامه نذر خدمت این شهرستان اظهار داشت: باتوجه به اهداف جمعیت هلال احمر در راستای آلام بشری، طرح نذر خدمت در خراسان جنویی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه از جمله فعالیت‌های هلال احمر در چند سال اخیر برگزاری طرح نذر خدمت است، افزود: امسال نذر خدمت در سه شهرستان نهبندان، قاینات و درمیان برگزار می‌شود.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون یک نوبت از طرح نذر خدمت در نهبندان برگزار شده و برای اینکه از ظرفیت خیرین بومی استان بتوانیم بهره‌مند شویم، شهرستان قاینات به عنوان دومین شهرستان برای خدمت‌رسانی انتخاب شد.

بخشی گفت: در طرح نذر خدمت شهرستان قاینات از داوطلبان و خیرانی که با جمعیت هلال احمر مشارکت دارند، کمک گرفته شد.

وی ادامه داد: تامین دو هزار متر لوله برای آبرسانی، توزیع بسته‌های معیشتی، ویزیت رایگان پزشکان و توزیع داروی رایگان از جمله خدمات در طرح نذر خدمت شهرستان قاینات است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از حضور ۸ پزشک متخصص در شهرستان قاینات خبر داد و گفت: متخصص اطفال، زنان و زایمان و سونوگرافی، گوش و حلق و بینی، قلب و عروق، جراحی سرپایی، دندانپزشکی، داخلی و پزشک عمومی در برنامه نذر خدمت شهرستان قاینات بیماران را به صورت رایگان ویزیت کردند.

بخشی از همکاری بسیج جامعه پزشکی در این طرح خبر داد و افزود: همچنین تیم سحر در کنار ویزیت رایگان متخصصین، به ارائه خدمات روانشناختی ویژه کودکان و نوجوانان پرداخت.

وی ضمن قدردانی از حضور پزشکان، گفت: خوشبختانه تعداد بسیاری از مردم نیازمند این شهر امروز از خدمات پزشکی هلال احمر بهره‌مند شدند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: سعی می‌شود از ظرفیت خیران مرکز استان و شهرستان‌ها در برنامه‌های هلال احمر استفاده شود.

بخشی به سهولت دسترسی بیماران به پزشکان متخصص در برنامه نذر خدمت اشاره کرد و افزود: در این برنامه می‌بینیم که بیمارانی که گاهی در مرکز استان، روز‌ها و هفته‌ها باید در انتظار ویزیت باشند، اینجا به راحتی تحت ویزیت رایگان قرار گرفتند.

بازدید معاون استاندار از طرح نذر خدمت قاینات

بنابراین گزارش، ناصر ناصری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی به همراه محمدعلی کاووسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ظهر امروز در برنامه طرح نذر خدمت شهرستان قاینات حضور یافت.

وی در این بازدید ضمن عرض خداقوت به پزشکان و داوطلبین هلال احمر، در جریان اقدامات و خدمات آن‌ها قرار گرفت.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی در این بازدید ضمن عرض تسلیت شهادت بانوی دوعالم فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: خدمت به محرومین اقدام بسیار خداپسندانه‌ای است.

ناصری افزود: خداوند به پزشکان، داوطلبین مسوولین مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی توفیق داده که بستری را فراهم کنند تا مردم شریف این شهر بتوانند از خدمات پزشکی بهره‌مند شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه دسترسی مردم به پزشک به خصوص پزشکان متخصص دشوار است، تصریح کرد: اشک شوق از این خدمت صادقانه‌ای که به مردم ارائه شده، جاری می‌شود.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار