سرمربی تیم شمس آذر قزوین بازی مقابل صنعت نفت آبادان را مانند یک فینال برشمرد و گفت: اگر بتوانیم ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم تا حدود زیادی خیالمان از باقی ماندن در لیگ برتر راحت می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲ 19 December 2023

به گزارش تابناک قزوین، سعید دقیقی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های شمس آذر قزوین و صنعت نفت آبادان که عصر امروز در سالن جلسات ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، اظهار کرد: فردا با یک تیم ریشه‌دار و قدیمی که فوتبال شان را شبیه برزیل می‌دانند و بازیکنان مطرحی در سطح ملی داشته‌اند بازی داریم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته عبدالله ویسی یک کار غیر ممکن را انجام داد و توانست با حداقل امکانات، صنعت نفت در لیگ برتر نگه دارد و بر این اساس ما فردا تلاش می‌کنیم با تمام توان وارد میدان شوین تا سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین بازی فردا را مانند یک فینال دانست و افزود: اگر بتوانیم ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم تا حدود زیادی خیالمان از باقی ماندن در لیگ برتر راحت می‌شود و معتقدم که تمام بازی‌های لیگ برتر یک طرف و بازی فردا را طرف دیگر باید قلمداد کرد.

دقیقی با بیان اینکه متاسفانه زیرساخت‌های مناسب برای ریکاوری در فوتبال ایران وجود ندارد، عنوان کرد: به دلیل فاصله کم بازی‌ها، ریکاوری بازیکنان با مشکلاتی روبرو شده است، اما با این وجود به دلیل اینکه طی هفته‌های اخیر دو بازی خانگی انجام دادیم تا حدودی ریکاوری مناسبی را پشت سر گذاشتیم.

وی اضافه کرد: با شرایط بحرانی لیگ را شروع کردیم و در ادامه با تلاش و تمرکز بازیکنان توانستیم به این سطح برسیم. ما از ابتدا به فکر خلق موقعیت بوده‌ایم و در جدول جزو سه تیم برتر امید به گلزنی هستیم.

سرمربی تیم شمس آذر از عدم حضور سعید کریمی و عرفان قهرمانی در بازی مقابل صنعت نفت خبر داد و گفت: از شهروندان قزوینی می‌خواهیم تعلقات رنگی را کنار گذاشته و در کنار تیم مردمی شمس آذر باشند، زیرا فردا یک بازی سخت را پیش رو داریم.

گفتنی است دیدار دو تیم شمس آذر قزوین و صنعت نفت آبادان فردا در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار