مدیر صدا و سیمای فارس:مراسم تحویل سال بصورت مستقیم از حرم شاهچراغ(ع) پخش می شود
کد خبر: ۱۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۲ 08 March 2015

به گزارش تابناک فارس به نقل از تسنیم سیدتقی سهرابی با اشاره به اینکه مراسم تحویل سال به طور مستقیم از حرم مطهر احمد بن‌موسی(ع) پخش می‌شود، اظهار داشت: ویژه برنامه صداوسیمای فارس در ایام عید به مدت 240 دقیقه از رادیو پخش می‌شود و محوریت برنامه معرفی جاذبه‌های گردشگری شیراز و معرفی فرهنگ و هنر شهرستان‌های است.

وی با اشاره به پخش برنامه صبحگاهی نارنجستان از تاریخ 23 اسفندماه گفت: این برنامه تا 14 فروردین ادامه دارد و هر صبح از ساعت 9:30 تا 12 پخش می‌شود که بخشی از این برنامه به ارتباط با مسئولان ستاد سفرهای نوروزی می‌پردازد.

مدیرکل صداوسیمای فارس افزود: ساعت گل در 21 قسمت 180دقیقه‌ای از 23 اسفند تا 14 فروردین، جاذبه‌های فارس در 60 قسمت 5 دقیقه‌ای از 29 اسفند تا 14 فروردین، گلگشت فارس در سی قسمت 30 دقیقه‌ای، کوچه باغ ترانه در 15 قسمت 120 دقیقه‌ای، شب چراغ در 15 قسمت 90 دقیقه‌ای، شعر وشور در 15 قسمت 30 دقیقه‌ای، پنج دری در 15 قسمت 30 دقیقه‌ای و غیره از صدای مرکز فارس پخش می‌شود.

سهرابی با اشاره به برنامه‌های نوروزی سیمای فارس خاطرنشان کرد: عیدانه ویژه برنامه ایام نوروز است که از مکان‌های دیدنی وتاریخی شهر شیراز به صورت مستقیم از سیمای فارس پخش می‌شود و با دعوت از مهمانان نوروزی، چهره‌های ماندگار و فاخر استان فارس لحظات شاد ومفرحی را تقدیم بینندگان می‌کند.

وی از پخش سریال‌های نوروزی خبر داد و تصریح کرد: سریال تلویزیونی "سری اولی‌ها" به تهیه‌کنندگی سید کاظم احمدی وکارگردانی مصطفی نامجو در 13 قسمت 25 دقیقه‌ای در قالب طنز تهیه و از سیمای فارس پخش می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای فارس بیان کرد: سریال "یکی یود یکی نبود" به تهیه‌کنندگی وکارگردانی علی نیکومنش در 13 قسمت 30دقیقه‌ای برای ایام نوروز در حال تهیه و تولید است و چهارچوب داستان در رابطه با فرهنگ و سنت‌های قدیم شیراز، مهمان‌نوازی و فضیلت‌های اخلاقی در قالب طنز اجتماعی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار