آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم به همراه هیئت دولت صبح امروز از طریق فرودگاه بین المللی شهدای گرگان وارد استان گلستان شدند.
کد خبر: ۱۱۴۴۴۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ 21 December 2023

به گزارش تابناک گلستان، صبح امروز پنجشنبه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دومین سفر خود به استان گلستان از سوی آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه، علی محمد زنگانه استاندار و جمعی از مسئولان محلی مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس جمهور دو روز میهمان گلستانی‌ها است و بازدید و افتتاح طرح‌ها و پروژ‌ه‌های صنعتی، زیربنایی و عمرانی، دیدار و گفتگو با اقشار مختلف مردم، علمای اهل سنت، نخبگان، ایثارگران و خانواده شهدا و شرکت در نشست اداری از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رئیس جمهور به گلستان است.

در این سفر بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی به بهره برداری خواهد رسید و ۸ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از طرح‌های مختلف اقتصادی افتتاح می‌شود.

از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی که در این سفر به بهره برداری می‌رسد، می‌توان به "علاج بخشی خلیج گرگان" با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان به عنوان پروژه‌ای زیست محیطی و اقتصادی اشاره کرد.

همچنین دیگر پروژه مهم استان "پوشش صد درصدی فیبر نوری گلستان" است که با اعتبار بیش از هزار میلیارد تومان باحضور رئیس جمهور به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است، ۱۱ تن از وزرا و برخی از معاونین، رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار