کد خبر: ۱۱۴۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ 25 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، چرا درباره مذاکرات و مصوبات جلسه مدیریت پسماند بابل که با حضور وزیرکشور تشکیل شد اطلاع رسانی دقیق و رسمی صورت نمی گیرد!؟
علیرغم گذشت پنج روز از سفر وزیر کشور به شهرستان بابل و برگزاری جلسات مهم پیرامون مدیریت پسماند شهرستان در فرمانداری و شهرداری هنوز خبر رسمی پیرامون اهم مذاکرات و مصوبات و روندهای پیگیری منتشر نگردید اگرچه برخی رسانه ها خبرهای دریافتی خود را نشر دادندلیکن عدم اطلاع رسانی رسمی استانداری مازندران، فرمانداری و شهرداری بابل نافی اهداف جهاد تبیین و رویکردهای شورای اطلاع رسانی استان می باشد.
همواره اطلاع رسانی دقیق و جامع پیرامون رویداد ها و مسائل مهم می تواند در اقناع سازی، همکاری ،سرمایه گذاری، مطالبه گری و جلوگیری از شایعات و شبهات موثر باشد.
سیاستگذاری ها، پیگیری ها و اقدامات مرتبط با پسماند استان و شهرستان بابل از جمله اخبار مهمی هستند که مسوولان بخش های مختلف باید بصورت دائم، تخصصی و دقیق مخاطبان و شهروندان را مطلع سازند.
شهروندان محترم، شبکه ها و تشکل های اجتماعی و اصحاب رسانه برای مطالبه گری و بهبود شرایط زندگی نیز باید بطور دائم بر خواسته های مشروع خود پافشاری نمایند و در پرسشگری و بازنشر اخبار مرتبط همکاری کنند.

ایرج نیازآذری: ۱۴۰۲/۱۰/۴ 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار