مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال حدود چهار هزار و ۸۰۰ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان پرداخت شده است، گفت: این تسهیلات به مبلغ پنج هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۴۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ 27 December 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا رضا طاهری از همراهی و بانک‌های عامل با این نهاد قدردانی کرد و با اشاره به اینکه برابر سهمیه تخصیصی نسبت به معرفی متقاضیان به این بانک ها اقدامات لازم صورت گرفته، خواستار تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به منظور ایجاد فرصت های شغلی شد.

اکنون ۸۲ هزار خانوار با بیش از ۲۰۰ هزار نفر در استان کرمانشاه زیرپوشش چتر حمایتی کمیته امداد قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در خصوص اقدامات انجام شده در شب یلدا امسال نیز گفت: با همت حوزه توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان، تعداد بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ بسته مواد غذایی شامل تنقلات به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تهیه و توزیع شد.

وی همچنین توضیح داد که مبلغی بیش از سه میلیارد و ۱۸ میلیون ریال هم به صورت نقدی با همّت خیرین جمع آوری و در کمترین زمان ممکن با هدف تحویل به موقع و تحقق نیت نیکوکاران، به حساب خانواده‌های محروم واریز شد.

طاهری با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۷۰ هزار و ٨۴٩ بیمار نیازمند از فرانشیز خدمات ویژه درمان با اعتباری بیش از ۸۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بهره‌مند شدند افزود: پنج هزار و ٨٣٩ بیمار زیرپوشش از بخش تأمین تجهیزات و درمان بیماران سخت درمان با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد و ٢٩۵ میلیون ریال بهره‌مند شدند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه همچنین ۴۹۰ بیمار زیرپوشش این نهاد که غالباً از سالمندان زمینگیر بوده با اعتبار بیش از پنج میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال مورد حمایت مالی قرار گرفتند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار