شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی برای حضور پرشور و گسترده مردم در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴ 27 December 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با انتشار اطلاعیه‌ای خواستار حضور پرشور و گسترده مردم در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در استان شد.

در این اطلاعیه آمده است: بسـم الله الـرحمن الـرحیـم

یوم‌الله ۹ دی، پاسداشتِ بصیرت ملت در خنثی‌سازی توطئه آمریکایی - صهیونیستی است که سعی در استحاله نظام و شکاف بین امت و امامت داشتند، ولی با تجلی دست قدرت الهی و با حضور بی‌نظیر و توام با بصیرت مردم شکست خورد.

آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی با ذات سرشته با تجاوز و توطئه و حملات جنون‌آمیز پس از شکستِ عملیات طوفان‌الاقصی و ترور سردار پرافتخار سپاه «سید رضی موسوی»، هم‌رزم دیرین شهید القدس حاج قاسم سلیمانی و تداوم فتنه‌گری‌ها؛ در فکر ترمیم آبروی از دست رفته خویش هستند و در شرایط حساس کنونی تنها راه مقابله با فتنه‌های دشمنان اسلام و انقلاب؛ بصیرت و پیروی ازفرامین، ولی امر مسلمین جهان (مد ظله العالی) است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، از عموم مردم بصیر و همیشه در صحنه استان، دعوت می‌نماید در مراسم بزرگداشت چهاردهمین سالگرد حماسه عظیم نهم دی، حضور به هم رسانده و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم الشأن، ولی امر مسلمین جهان و شهیدان والامقام تجدید میثاق نمایند.

این مراسم در بیرجند، شنبه نهم دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی صادقی، نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسجد امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار