استاندار خوزستان از آماده‌سازی محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه برای اربعین ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸ 30 December 2023

تابناک خوزستان: علی اکبر حسینی محرای امروز، نهم دی ماه در پایان نشست‌ ستاد استانی اربعین حسینی که در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در جلسات ستاد اربعین نقص‌ها و مشکلات اربعین گذشته بررسی و شناسایی می‌شود و سعی می‌کنیم برای آینده این مشکلات را برطرف کنیم.

وی افزود: یکی از مشکلات در اربعین فاصله‌هایی که بین پارکینگ‌ها، مواکب و مرز است که بعضاً موجب نارضایتی زائران و موکب داران می‌شود. این فاصله‌ها در گذشته به دلایل مختلف به این شکل تصمیم‌گیری و ایجاد شده است در عین حال ما سعی می‌کنیم با امکانات حمل و نقل و راه‌های جدیدی که برای کوتاه کردن مسیرها در دست بررسی است تا جای ممکن این مساله را حل کنیم.

به نقل از استانداری خوزستان، حسینی محراب اظهارکرد: پروژه‌های ناتمام که باید تکمیل شود و برای اربعین سال آینده آماده شود نیز در دست بررسی قرار دارد که از جمله این کارهای ناتمام آسفالت برخی قسمت‌های پارکینگ‌ها است.

استاندار خوزستان ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های ناتمام جاده اهواز به خرمشهر است که مناقصه آن برگزار شده است و در آینده نزدیک شروع خواهد شد و ۲۵ کیلومتر از هر دو سوی مسیر (جمعاً ۵۰ کیلومتر) آسفالت خواهد شد.

حسینی محراب عنوان کرد: رفع مشکلات جاده سوسنگرد و نقص‌های پل سابله و بعد از بستان به چذابه نیز در دستور کار است و مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته اقداماتی همچون تامین روشنایی، شانه‌سازی و نصب نیوجرسی (بلوک‌های جداکننده جاده) توسط اداره کل راهداری انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار