رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: براساس تفاهم‌نامه‌ای که با ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور منعقد شد، طرح توسعه رشته تیراندازی در ۲ هزار روستای کشور آغاز شده که سهم هر استان 3 روستا است.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ 01 January 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی امروز در مجمع عمومی انتخاب رئیس هیئت تیراندازی خراسان‌جنوبی اظهارداشت: براساس تفاهم‌نامه‌ای که با ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور منعقد شد، طرح توسعه رشته تیراندازی در ۲ هزار روستای کشور آغاز شده که سهم هر استان ۳ روستا است.

وی گفت: در دولت سیزدهم ۶۲ سفر به استان‌های کشور داشتیم و قبل از این دولت از ۱۲۰ میلیارد ریال بودجه فدارسیون تیراندازی فقط یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال یعنی هر استان ۳۰ تا ۴۰ میلیون ریال اعتبار داشت.

رئیس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده سهم هیات تیراندازی هر استان به بیش از ۴۰۰ میلیون ریال افزایش یافت چراکه معتقدیم باید در خدمت ورزشکار باشیم و به وظایف خود درست عمل کنیم.

وی با اشاره به بخشی از مشکلات فدارسیون تیراندازی گفت: با وجود همه مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم تیم ملی تیراندازی به ۱۵ کشور دنیا اعزام شد و موفق به کسب ۲۳ مدال طلا، نقره و برنز شدیم.

قربانی از خراسان جنوبی به عنوان استانی سرآمد در رشته تیراندازی یاد کرد و افزود: با توجه به جمعیت خراسان جنوبی حداقل باید ۵۰ هزار ورزشکار جذب شود همانطور که «نجمه خدمتی» بانوی المپیکی تیراندازی کشور فرزند این استان است.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار