رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: امروز تولید روزانه تخم مرغ در استان سمنان به 95 تن رسیده است.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱ 01 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا قاسمی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به استفاده از منابع تسهیلاتی برای توسعه واحد‌های تولید مرغ تخم‌گذار و تخم مرغ اظهار کرد: در آینده نزدیک نیز چند واحد پرورش مرغ تخم‌گذار در استان سمنان ایجاد و راه‌اندازی می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم تأمین و توزیع مناسب نهاده برای استمرار وضع تولید تخم مرغ در استان سمنان بیان کرد: امروز تأمین گنجاله سویا موردنیاز مرغداری‌ها در استان سمنان به شرایط خوبی رسیده است و این روند همچنان باید ادامه یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به نقش مهم تشکل‌های حوزه دام و طیور در رفع مشکلات حوزه فعالیتی خود و افزایش تولید اضافه کرد: تشکل‌های حوزه دام و طیور نقش محوری‌تری را بر عهده دارند تا مسائل اعضای خود را تدبیر کرده و نسبت به تأمین نهاده موردنیاز مرغداری‌ها و بازار فروش محصولات مرتبط با این واحد‌های تولیدی اقدام کنند.

قاسمی با بیان اینکه در خصوص آنفلوآنزای فوق‌حاد پرندگان در استان سمنان مشکلی نداشته‌ایم و گزارشی در این خصوص تاکنون واصل نشده است، افزود: پایش و رصد دقیق مزارع تولید مرغ گوشتی و تخم‌گذار در استان سمنان صورت می‌گیرد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار