مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان، مشارکت فراگیر و حداکثری مردم را مولفه‌ای برای ایجاد و تقویت قدرت اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶ 01 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام طاها توکلی ظهر امروز در دومین یادواره حریم عشق که به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز امنیت پایدار و اصالت واقعی به واسطه شهدا است.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه شهید سلیمانی تنها یک فرد نیست بلکه یک مکتب و درس‌آموز است، خاطرنشان کرد: این مکتب لازمه حیات و رسیدن بشر به جهان‌بینی است.

وی تاکید کرد: در دگرگونی روزگار باید گوهرها خمیرمایه وجود انسان‌ها برای نسل‌های بعدی بیان کنند و این حقی بر گردن ماست.

حجت‌الاسلام توکلی با بیان اینکه به برکت اقتدار انقلاب و مکتب شهید سلیمانی به یک جایگاه الهام‌‌بخشی نسبت به استکبار جهانی رسیده‌ایم، یادآور شد: مقام ولایت جغرافیای مقاومت را توسعه داد و اکنون به اعتبار ملت انقلابی و فداکاری مادران شهید سر بلند می‌کنیم.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه به برکت مولفه‌های مثبت عزت داریم، بیان کرد: در دیدار اخیر مقام ولایت با بانوان، عنوان کردند، جایگاه مادر و زن جایگاه مبارکی است که شهیدان در آن پرورانده شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مردم دموکراسی اسلامی را در ۹ دی تجلی دادند، عنوان کرد: ما که ادعای مجاهدت می‌کنیم وظیفه داریم در اولین بستر تجلی دمکراسی اسلامی در انتخابات با هدف تشویق و انگیزه شرکت در انتخابات و انتخاب نمایندگان تراز انقلاب اسلامی، این ماموریت را صحیح انجام دهیم.

حجت‌الاسلام توکلی مشارکت فراگیر و حداکثری مردم را مولفه‌ای برای ایجاد قدرت خواند و گفت: یکی از شاخص‌های مکتب اسلام، نقش مردم در سرنوشت خود است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: یاد شهدا نباید فراموش شود اگر امثال حاج قاسم نبود اکنون آرامشی در کار نبود و شهیدانی مانند حاج قاسم رفتند که ما امنیت داشته باشیم.

حمیدرضا گوهری با اشاره به اینکه ما از شهدا درس‌ها آموختیم، گفت: این گونه مرگها نصیب هرکسی نمی‌شود، کسانی می‌توانند شهید شوند که دلشان پاک باشد و عاشق نظام باشند.

در این مراسم از خانواده شهدا تجلیل شد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار