مدیرکل بهزیستی کرمانشاه:
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مسکن معلولین در استان کرمانشاه اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۱۱۴۶۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ 03 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، بهزاد شهبازی صبح امروز چهارشنبه (۱۳ دی‌ماه) در حاشیه سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان هرسین و بازدید از مسکن معلولان، اظهار کرد: مسکن معلولان در قالب ۱۶۰ واحد برای خانوار یک، ۲ و سه معلوله ساخته شده است.

وی افزود: این پروژه در سال ۱۳۸۹ در قالب مسکن مهر آغاز شده، تا سال ۱۴۰۰ فقط سفت کاری آن انجام شده اما از سال ۱۴۰۱ نازک کاری آن به همت تیم‌های جهادی و خیرین انجام شده است.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: اداره راه و شهرسازی از فردا برای آسفالت معابر این پروژه آغاز به کار می‌کند و اتمام کار یک هفته زمان می‌برد، در نتیجه در دهه فجر پروژه به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: در خصوص اعتبارات پروژه، ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار از سازمان بهزیستی صرف این پروژه شده است.

شهبازی اضافه کرد: یک میلیارد ریال برای خرید واحدهای این پروژه به خانوار تسهیلات داده شده و مابقی را بهزیستی پرداخت کرده است، همچنین واحد ها ۷۸ و با درنظر گرفتن مشاعات ۸۰ متری هستند.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این پروژه در ابتدا برای معلولان نبوده، اما در حال حاضر برخی زیرساخت‌ها برای آنها مناسب سازی شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار