سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ۵ سال حضور در پرسپولیس از این تیم جدا شد.
کد خبر: ۱۱۴۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴ 04 January 2024

به گزارش تابناک تهران، تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه در دیدار پایانی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهدای مس به مصاف شاگردان ساکت الهامی رفت و در پایان با تساوی یک بر یک متوقف شد.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از این بازی از هدایت سرخ‌پوشان استعفا کرد. این تصمیم سرمربی قرمزها با مخالفت جدی باشگاه همراه شد اما گل‌محمدی بعد از بازی با مس رفسنجان تلفن خود را از دسترس خارج کرد.

سرانجام باشگاه بعد از کش و قوس‌های فراوان موفق شد با ‌گل‌محمدی تماس گرفته تا او را مجاب به گفت‌گو با رضا درویش کند. از همین رو شب گذشته جلسه‌ای بین مدیرعامل و سرمربی سرخ‌پوشان در دفتر باشگاه پرسپولیس برگزار شد که گل محمدی خلاف همیشه روی جدایی خود تاکید داشت که باز با مخالفت درویش مواجه شد.

از همین رو گل‌محمدی امروز در تماسی که با مدیریت باشگاه داشته روی تصمیم خود پافشاری کرد و به مدیران پرسپولیس گفت که دیگر حاضر به ادامه همکاری نیست و از سمت خود استعفا کرده است که درنهایت این موضوع با موافقت باشگاه پرسپولیس همراه شد.

بدین ترتیب سرمربی سرخ‌پوشان بعد از ۵ سال حضور روی نیمکت این تیم برای دومین بار از باشگاه محبوب خود جدا شد.

باشگاه پرسپولیس با توجه به موافقت خود با جدایی گل‌محمدی از امروز مذاکرات خود را با گزینه‌های مدنظر برای جانشینی وی آغاز خواهد کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار