نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان در پیامی در پی حادثه تروریستی کرمان تأکید کردند: دشمنان حتی از دوستداران سردار سرافراز جبهه مقاومت نیز هراس دارند.
کد خبر: ۱۱۴۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸ 04 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، نماینده، ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان در پی حادثه تروریستی کرمان، با انتشار پیامی ضمن محکومیت این حادثه تروریستی، شهادت جمعی از هم‌وطنانمان را تسلیت گفتند و تأکید کردند: دشمنان حتی از دوستداران سردار سرافراز جبهه مقاومت نیز هراس دارند.

در پیام مشترک نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار سمنان آمده است: در چهارمین سالروز شهادت قهرمان ملی ایران، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حادثه تروریستی و کور دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی که حتی از دوستداران و زائران سردار سرافراز جبهه مقاومت نیز هراس دارند، موجی از غم و اندوه را بر دل‌های ملت بزرگ ایران جاری ساخت و تمامی آزادی‌خواهان و استقلال‌طلبان را به سوگ نشاند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی و سیدمحمدرضا هاشمی در این پیام افزودند: شکی نیست که قطره قطره خون پاک این شهیدان در رویشی اعجازبرانگیز، به سیلی بنیان‌کن و ویرانگر تبدیل خواهد شد و بساط ظلم و استبداد و ستم را درهم خواهد پیچید و البته آن روز دیر نخواهد بود.

این پیام تأکید می‌کند: آمریکای جنایتکار و رژیم تروریست و غاصب صهیونیستی بدانند که به خاک و خون کشیدن ده‌ها انسان بی‌گناه از زن و کودک و پیر و جوان نه‌تن‌ها بیش از پیش بر حقانیت و اهداف نورانی و جهان‌شمول این انقلاب، مهر تأیید خواهد زد؛ بلکه هر لحظه چهره کثیف و منحوس جنایتکاران و فریب‌خوردگان و تروریست‌های وابسته به دشمنان این ملت را برای جهانیان هویدا و مشهود خواهد ساخت.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان افزودند: به فرموده، ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای، بر این باوریم که پویشگران صراط حق و رهپویان راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای والامقام، تا لحظه گرفتن انتقام از این سفاکان و خون‌خواران تاریخ، آرام نخواهند نشست و انتقام خون‌های به ناحق ریخته این حادثه، به یاری خداوند قهار و به دست فرزندان رشید این مرزوبوم ستانده خواهد شد.

این پیام تأکید دارد: این‌جانبان ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و وحشیانه، شهادت جمعی از هم‌وطنان در این واقعه دردناک را به ساحت نورانی حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای و آحاد ملت ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض کرده و با آرزوی علو درجات برای شهدای مظلوم این حادثه و شفای عاجل تمامی مصدومان و مجروحان، صبر و اجر از درگاه خداوند سبحان برای بازماندگان مسألت داریم.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار