استاندار کردستان گفت: حادثه تروریستی کرمان بیانگر هراس دشمن از زوار شهید سلیمانی است و به همین از انتشار تصاویر این شهید جلوگیری می‌کند.
کد خبر: ۱۱۴۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ 04 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در نهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کردستان، با محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: آیندگان به حال ما غبطه می‌خورند که در زمان شهید سلیمانی‌ها زندگی کرده‌ایم و نفس کشیده‌ایم امروز در بزرگی و عظمت شهید سلیمانی همین بس که دشمنان از انتشار تصویر او در فضای مجازی بیمناک هستند.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی جرثومه‌ای به نام داعش را نابود کرد و اگر رشادت‌های این شهید نبود در کشور‌های اروپایی بلای زیادی بر سر مردم می‌آمد، اما دشمن از انتشار تصویر چنین شخصیتی در هراس است.

استاندار کردستان تصریح کرد: امروز اگر در مراسم سالگرد شهید سلیمانی، زن و کودک و مردم بی‌دفاع را به خاک و خون می‌کشند، بدتر از جنایت این جانیان و بدتر از این اقدام وحشیانه، برخی موضع‌گیری‌هایی است که شبهه روشنفکران وابسته و خبیث داخلی اتخاذ می‌کنند.

وی گفت: این‌ها نشانه‌های روشنی است که نشان می‌هد رژیم صهیونیستی به روز‌های آخر خود می‌رسد و استیصال و درماندگی او را به بالاترین درجه توحش رسانده است که در کمتر از ۳ ماه قریب به ۳۰ هزار نفر را به شهادت می‌رساند و صد‌ها هزار نفر را زخمی و صد‌ها هزار نفر را بی‌خانمان می‌کند و صدایی از کسی بیرون نمی‌آید.

زارعی‌کوشا عنوان کرد: این‌ها مقدمات نهایی اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی و افول قاطع هژمونی استکباری و رژیم حاکم بر ایالات متحده آمریکا خواهد بود.

وی در مورد تعیین تکلیف اراضی دانشگاه علوم پزشکی و ارائه طرح جامع متولیان این دانشگاه، گفت: شخصا موافق این هستم که آینده‌نگری را در اجرای طرح توسعه دانشگاه و نیاز‌هایی که دانشگاه در آینده دارد ببینیم.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: نباید انکار کنیم که در ۳۰ سال گذشته جز برخی مقاطع خیلی بهره‌برداری شایسته‌ای از این ظرفیت برای دانشگاه صورت نگرفته است.

استاندار کردستان اظهار کرد: برگشت طرح جامع برای بررسی بیشتر و رفع مباحث ضروری است.

استاندار کردستان افزود: در حالی براساس طرح جامع دانشگاه ۵۰ درصد از اراضی موجود بلااستفاده است که برای دو برابر زمین‌های قابل استفاده پروژه طراحی شده است.

استاندار کردستان با بیان اینکه یکی از مصوبات شورای برنامه ریزی استان این است که بعد از این هیچ اراضی برای مسکن و خوابگاه پرسنل و دانشجویان این دانشگاه از سوی راه وشهرسازی اختصاص داده نمی‌شود.

وی ذعان کرد: برای احداث خوابگاه دانشجویی هیچ زمینی در دوره ما و دروه‌های بعدی واگذار نمی‌شود این منافاتی برای طرح جامع ببینند که نیاز مسکن پزشکی، پرستاری و پرسنل دانشگاه در مرکز استان را در اراضی دانشگاه ببینند.

زارعی‌کوشا اذعان کرد: نمی‌خواهیم به خاطر حفظ زمین‌های دانشگاه علوم پزشکی چیزی را در این شورا تصویب کنیم با این دو قید برای اراضی دانشگاه علوم پزشکی تصمیم‌گیری شود.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار