معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: پروژه زیرگذر امام موسی صدر به طول حدود هزار و ۵۰۰ متر در مرحله فاز دو طراحی بوده که اعتباری معادل هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای آن باید در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۱۱۴۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ 08 January 2024

به گزارش تابناک قم، عباس حلوایی زاده پیش از ظهر امروز در نشست شهردار قم با مسئولین شورای هیئات مذهبی و مسئولین هیئات منتخب شهر قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 70 درصد بودجه شهرداری قم مختص پروژه‌های عمرانی در سطح شهر است.

وی با اشاره به اینکه باتوجه به وظایف فنی و عمرانی، این پروژه‌ها می‌تواند در عرصه‌های مختلف فرهنگی، ترافیکی، فضای سبز و ... قرار بگیرد، مطرح کرد: در اسناد بالادستی نقاطی در سطح شهر به‌عنوان گره‌های ترافیکی شناخته شده بود که تقاطع‌های غیر همسطحی در سطح شهر برای رفع این گره‌های ترافیکی احداث شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه بخشی از تقاطع‌ها نیز در مرحله انعقاد قرارداد مانند زیرگذر شهید کبیری قرار دارد، عنوان کرد: همچنین تعدادی از پروژه‌ها نیز در مرحله طراحی قرار دارند که ازجمله آن‌ها می‌توان به پروژه امام موسی صدر به طول حدود هزار و 500 متر اشاره کرد که اعتباری معادل هزار و 500 میلیارد تومان برای آن باید در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه فاز 5 عماریاسر از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و در مراحل پایانی است، خاطرنشان کرد: موضوع ایمن‌سازی روشنایی معابر و بوستان‌ها نیز چندین سال بوده که در دستور کار بوده و نتایج مناسبی داشته است.

حلوایی زاده با بیان اینکه احداث پارکینگ‌های طبقاتی نیز ازجمله پروژه‌های مهم شهری محسوب می‌شوند، تصریح کرد: ازجمله بزرگ‌ترین پروژه‌های پارکینگ شهری در قم، پروژه پارکینگ چهل اختران و بازار بنفشه است.

وی با اشاره به اینکه موضوع پیاده‌روسازی در خیابان‌های اطراف حرم نیز در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: تلاش داریم با اجرای پروژه‌های مختلف گامی در جهت حل مشکلات ترافیکی شهر برداریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار