رئیس کل دادگستری گلستان: همه دستگاه هایی که به نحوی در ساماندهی متکدیان مسئولیت دارند، باید به وظایف خود عمل کنند؛ در این حوزه از ترک فعل چشم‌پوشی نمی‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ 10 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، رئیس کل دادگستری گلستان در پنجمین جلسه استانی شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان که با موضوع کودکان کار و تکدی‌گری برگزار شد گفت: همه دستگاه‌هایی که به نحوی در این حوزه مسئولیت دارند باید به وظایف خود عمل کنند.

حیدر آسیابی افزود: اقدامات قضایی و انتظامی در این حوزه زمانی اثربخش خواهد بود که متولیان اصلی این حوزه به وظایف قانونی خود عمل کنند و ترک فعل در این حوزه با هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست.

آسیابی به تلاش تازه دادگستری استان برای پیشگیری از موازی کاری‌ها و تجمیع اقدامات قضایی و حمایتی در این حوزه اشاره کرد و گفت: مجتمع شوق زندگی در حال راه اندازی است و همه دستگاه‌ها باید در قالب فعالیت‌های این مجتمع برای کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حوزه کودکان و زنان بسیج شوند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: موضوع کودکان بازمانده از تحصیل هم که قربانی آسیب‌های اجتماعی و بخشی هم در قالب کودکان کار ظهور پیدا می‌کند نیز از مواردی است که با اولویت در قالب مجتمع شوق زندگی دنبال می‌شود.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار