کد خبر: ۱۱۴۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲ 15 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران: آسمان استان همچنان ابری و بارانی است که بارندگی در غرب استان از شدت بیشتری برخوردار است و در ارتفاعات بارش برف را هم داریم، اما در نیمه شرقی بارش‌ها کمتر است. این سامانه بارشی از اواخر امشب از استان خارج می‌شود.

رییس پلیس راه مازندران: به علت وجود سرما و یخبندان جاده ها؛ رانندگان حتما" تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، سوخت کافی، لباس گرم و غذا به همراه داشته باشند تا به مشکلی برخورد نکنند.

استاندار مازندران در نوزدهمین سفر شهرستانی امروز به همراه ۶۰ مدیر استانی به شهرستان میاندورود سفر کرد.

حقوقدانان انقلابی استان با گردهمایی در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) دادگستری استان، با سر دادن شعار‌هایی از قبیل مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، جنایات مذبوحانه استکبار را در غزه و یمن محکوم کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران: برای اعتکاف عمومی و تخصصی نظیر دانش آموزی و دانشجویی در استان مازندران برنامه ریزی شده است.

۵۴ شرکت تعاونی صیادی پره با ۴۲۰۰ عضو صیاد در استان مازندران فعالیت می‌کنند که سالیانه به ۱۰۰ تن تور و ۲۵۰ تن طناب و ادوات صیادی نیاز دارند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران: در نه ماهه امسال آمار فوتی‌های ناشی از سوءمصرف مواد و دارو‌های مخدر و محرک در استان جان ۶۲ را گرفت.

رئیس کمیته امداد گلوگاه از پرداخت بیش از ۲ میلیاردتومان تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت به مددجویان گلوگاهی خبر داد.

مردم ورزش دوست ساری از حسین ابوذری نایب قهرمان کشتی جام زاگرب به شایستگی استقبال کردند.


 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار