مدیر گزینش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد؛
مدیر گزینش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هفت هزار تحقیق توسط هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال جاری انجام شد.
کد خبر: ۱۱۵۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ 20 January 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، زهرا رشیدی اظهار کرد: ٢ هزار و ۴٩٨ نفر از ابتدای امسال تا بهمن سال جاری برای تایید صلاحیت به این مدیریت معرفی شده‌اند که این پرونده ها شامل نیروهای شرکتی، قراردادی، پیمانی، مامور، پیام آور، نیابتی تبدیل وضعیت پیمانی به آزمایشی، آزمایشی به رسمی و تبدیل وضعیت ایثارگران است.

وی افزود: این مهم به همت اعضا شورای هسته گزینش با تشکیل جلسات متعدد و منظم شورا و انجام تعداد یک هزار و ٣٨۴ مصاحبه و ۶ هزار و ٧٣۵ تحقیق توسط کارگزاران گزینش به دست آمده است.

مدیر گزینش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اهمیت آموزش قوانین به کارکنان، پس از اخذ مجوزهای لازم، دوره آموزشی قانون گزینش و آیین نامه اجرایی آن با احتساب ۱۶ امتیاز شغلی برگزار شد که بیش از چهار هزار و ١٠٠ نفر از کارکنان دانشگاه در آزمون این دوره شرکت کردند.

رشیدی خاطرنشان کرد: با تدابیر اندیشیده شده در خصوص تائید صلاحیت پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی مهر امسال وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این مدیریت تمام تلاش خود را برای تسریع در امر پاسخگویی به داوطلبان به کار می‌بندد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار