به همين منظور تردد انواع موتورسيکلت به غير از موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز ترافيک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 7 بهمن ماه 1402 در تمامي محورهاي مواصلاتي استان ممنوع است
کد خبر: ۱۱۵۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ 24 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه  1402/11/4 تقدیم حضور می گردد.

 

محدوديت هاي ترافيکي در محورهاي مواصلاتي مازندران 

رئيس پليس راه استان مازندران از اعمال محدوديت هاي ترافيکي از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه 4 بهمن ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 7 بهمن ماه 1402 در محورهاي مواصلاتي استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "يدالله جهان تاب" در تشريح اين خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدوديت هاي ترافيکي از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه 4 بهمن ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 7 بهمن ماه 1402 در محورهاي مواصلاتي استان به اجرا در خواهد آمد.

رئيس پليس راه استان مازندران، افزود: به همين منظور تردد انواع موتورسيکلت به غير از موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز ترافيک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 7 بهمن ماه 1402  در تمامي محورهاي مواصلاتي استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تريلر، کاميون و کاميونت در محور کرج- چالوس ، اظهار داشت: تردد انواع وسايل نقليه در صورت پرحجم بودن ترافيک در محور مذکور از ساعت 2 بعد از ظهر تا 24 روزهاي چهارشنبه و پبج شنبه 4 و 5 بهمن ماه و  از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 3 بعد از ظهر تا 24  همان روزها از ابتداي پل زنگوله به سمت چالوس به صورت يک طرفه خواهد بود.

وي با اشاره به اعمال محدوديت هاي ترافيکي در روز جمعه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 23 در اين محور افزود: به همين منظور از ساعت 2 بعد از ظهر در آزاد راه تهران- شمال اعمال محدوديت تردد براي خودروهاي به مقصد چالوس انجام خواهد شد، از ساعت 3 بعد از ظهر در ابتداي پل زنگوله (انتهاي دهانه شمالي تونل البرز به سمت چالوس) انسداد کامل صورت خواهد گرفت، از ساعت 5 بعد از ظهر از مرزن آباد به سمت تهران (مسير شمال به جنوب) يک طرفه مي شود ، از ساعت 23 طرح اتمام يافته و مسير پل زنگوله تا مرزن آباد دو طرفه خواهد شد ضمن اين که در طي اين مدت، تردد از مسير قديم تا محدوده پل زنگوله براي ساکنان و افراد محلي آزاد است.

جهان تاب در ادامه اظهار داشت: در صورت پرحجم بودن ترافيک تردد انواع وسايل نقليه در محور مذکور از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 23 روز شنبه 7 بهمن ماه  از آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 5 بعد از ظهر تا ساعت 23 همان روز به سمت کرج و تهران به صورت يک طرفه خواهد بود .

وي با اشاره به محدوديت هاي ترافيکي و ممنوع بودن تردد کليه تريلر ها از محور هراز، گفت: تردد انواع کاميون و کاميونت به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 24 روزهاي چهارشنبه و پنج شنبه  4 و 5 بهمن ماه و همچنين از ساعت 6 صبح  تا ساعت 24 روزهاي جمعه و شنبه 6 و 7 بهمن ماه از اين محور ممنوع است .

رئيس پليس راه استان افزود: در صورت افزايش حجم ترافيک و صلاحديد ماموران پليس راه محدوديت يک طرفه مقطعي در روزهاي چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه 4 ، 5 و 6 بهمن ماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پليس راه لاريجان و بالعکس انجام خواهد شد .

وي در خاتمه  با بيان اين که محدوديت هاي مذکور منوط به افزايش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعيت ترافيک عادي باشد با هماهنگي اجراي محدوديت ها کان لم يکن تلقي خواهد شد، از رانندگاني که قصد تردد در محورهاي مواصلاتي استان مازندران را دارند، خواست: ضمن مديريت سفر خود، با رعايت کامل مقررات راهنمايي و رانندگي و همراه داشتن تجهيزات زمستاني از جمله زنجير چرخ و وسايل گرمايشي، در صورت نياز به کسب اطلاعات بيشتر با شماره هاي 21824420 و 21824434 پليس راه استان با پيش شماره 011 تماس بگيرند .


-------------------------------------------------------------

دستبند پليس ساري بردستان سارق لوازم داخل خوردو

فرمانده انتظامي انتظامي از دستگيري سارق لوازم خودرو با 30 فقره سرقت آن در شهرستان ساري خبر داد. 

به گزارش خبرنگارخبرگزاري پليس، سردار "حسن مفخمي شهرستاني " با اعلام اين خبر، گفت: به دنبال تعدد وقوع سرقت خودرو و قطعات خودرو در سطح شهرستان ساري، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران با تحقيقات پليسي صورت گرفته، سارق لوازم خودرو را شناسايي با هماهنگي قضايي، نسبت به دستگيري وي اقدام و درنهايت سارق را در مخفيگاهش دستگير کردند.

فرمانده انتظامي استان، اظهار کرد: متهم دستگير شده که داراي سابقه متعدد سرقت نيز بوده در بازجويي هاي فني پليس آگاهي ساري به 30 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان ساري اعتراف کرد.

سردار مفخمي شهرستاني از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوريت هاي 110 تماس حاصل نمايند.

----------------------------------------

دستبند پليس به دستان سارق منزل با 19فقره سرقت در مازندر

رئيس پليس آگاهي استان از کشف 19فقره سرقت منزل درشهرهاي استان مازندران توسط 1 سارق منزل، خبر داد .

به گزارش خبرنگارخبرگزاري پليس، سرهنگ "علي قيصري "در تشريح اين خبر بيان داشت: درپي وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح استان، موضوع به صورت ويژه در دستورکار مأموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با حضور در صحنه هاي سرقت و انجام يکسري کارهاي تخصصي و  بررسي شيوه و شگردهاي سرقت موفق شدند فرد سارق را شناسايي و دريک عمليات منسجم در مخفيگاهش دستگير کنند.

سرهنگ قيصري ادامه داد: اين متهم در بازجويي هاي اوليه منکر هرگونه سرقت شد اما پس از رو برو شدن با ادله و مستندات محکم پليس لب به اعتراف گشود و در ادامه به 19فقره سرقت لوازم منزل در شهرهاي مختلف استان معترف شد.

رئيس پليس آگاهي استان خاطر نشان کرد  : پس از شناسايي مال باختگان و دعوت آنان به کلانتري و تکميل پرونده متهم تحويل مرجع قضائي شد و تحقيقات براي  شناسايي ديگر مالباختگان پرونده ادامه دارد.

 


----------------------------------------

کشف انبار احتکار لوازم يدکي در بابل

فرمانده انتظامي شهرستان بابل از کشف يک انبار احتکار لوازم يدکي خودرو به ارزش 9 ميليارد ريال توسط ماموران پليس امنيت اقتصادي اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علي داداش تبار" درگفتوگوباخبرنگارخبرگزاري پليس اظهارداشت: ماموران پليس امنيت اقتصادي درراستاي مقابله بامحتکران اقلام موردنيازمردم بااشرافيت وهوشمندي بالاي خود ازاحتکار تعداد زيادي لوازم يدکي خودرودريک انباري درسطح شهرستان بابل مطلع وموضوع رادردستورکارخودقراردادند.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل با اشاره به اينکه  ماموران بلافاصله با هماهنگي قضائي به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسي از اين انبار مقادير زيادي انواع لوازم يدکي کشف و ضبط شد.

وي با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش اين اقلام را 9 ميليارد ريال اعلام کردند، ياد آور شد: در اين رابطه يک نفر متهم نيز دستگير که پس از تشکيل پرونده براي انجام مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي گرديد.

سرهنگ داداش تبار در پايان با تاکيد بر اينکه عده اي باسوءاستفاده ازشرايط اقتصادي کشوربراي منفعت طلبي خوداقدام به احتکارکالاهاي اساسي کرده وبا اين اقدام موجب نوسان قيمت کالاها دربازار وبروز مشکلاتي درزندگي مردم مي شوند،گفت: پليس قاطعانه بامحتکران برخوردکرده واجازه ناامن کردن بازار را به آنان نمي دهد. لذا از شهروندان عزيز نيز درخواست مي کنيم در صورت اطلاع از اينگونه موارد بلافاصله مراتب را از طريق پل ارتباطي 110 به پليس اطلاع دهند.

 

--------------------------------------

دستگيري سارقان حرفه اي سرقت داخل خودرو در تنکابن 

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از دستگيري 3 سارق داخل خودرو با 8 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "بهادر ديلمي" در تشريح اين خبر، بيان داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو، موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي، ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي موفق به شناسايي 3 سارق حرفه اي در اين ارتباط شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن، تصريح کرد: با هماهنگي دادگستري در عملياتي ضربتي، متهمان حين سرقت دستگير و از آنان مقادير زيادي لوازم سرقتي کشف شد.

وي اظهار داشت: متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي به عمل آمده تاکنون به 8 فقره سرقت داخل خودرو و قطعات خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ ديلمي با بيان اين که متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند .

---------------------------------

کشف بيش از 3 کيلو مواد مخدر شيشه و هروئين از 2 سوداگر مرگ در"آمل"

سرپرست انتظامي شهرستان آمل از کشف بيش از 3 کيلو موادمخدر شيشه و هروئين و دستگيري 2 سوداگر مرگ در اين شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاري پليس، سرهنگ "حسين کيان مهر" در تشريح اين خبر، بيان داشت:در پي کسب خبري مبني بر قاچاق و توزيع انواع مواد مخدر توسط دو سوداگر مرگ، موضوع در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران ضمن هماهنگي با مرجع قضائي، پس از انجام اقدامات اطلاعاتي متهمان را در عملياتي غافلگيرانه دستگير کردند.

سرپرست انتظامي آمل از کشف 2 کيلو و80 گرم مواد از نوع شيشه و 1 کيلو هروئين از متهمان خبر داد و اظهار داشت: اين افراد پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ کيان مهر در خاتمه با بيان اين که سوداگران مرگ همواره با مقاصد سودجويانه سعي در فروپاشي خانواده ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود به ويژه قشر نوجوان، در صورت شناسايي عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي110 اعلام دارند.

 

-------------------------------

کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در محمودآباد

گروه استان ها - مازندران - فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق و توقيف يک خودروي نيسان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "محمود حسين زاده" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده هاي جنگلي، ماموران کلانتري 11به يک خودروي نيسان حامل چوب مشکوک شدند.

وي، افزود: ماموران خودروي مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن 3 تن چوب که توسط راننده خودرو به صورت غير مجاز از جنگل هاي شهرستان محمودآباد برداشت شده بود ،کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد، تصريح کرد: راننده خودرو پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان محمودآباد تحويل داده شد.

سرهنگ حسين زاده در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلي، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند

 

------------------------------------------

دستگيري سارقان اموال ساختمان هاي نيمه کاره درگلوگاه

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري 2 سارق حرفه‌اي ساختمان نيمه کاره با 10 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "محمود کلواني" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از ساختمان هاي نيمه کاره و اماکن خصوصي در سطح شهرستان ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: در اجراي اين ماموريت، ماموران مبارزه با سرقت با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسي هاي همه جانبه 2سارق را در اين رابطه شناسايي و پس از هماهنگي هاي قضائي، طي عملياتي غافلگيرانه آنان را در مخفيگاهشان دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه ادامه داد: متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي به عمل آمده به 10فقره سرقت ساختمان هاي درحال ساخت و اماکن خصوصي اعتراف کردند و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ کلواني در پايان از شهروندان خواست: براي پيشگيري از سرقت ضمن به توصيه و هشدارهاي پليسي، در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و يا ترددهاي افراد مشکوک و ناشناس موضوع را سريعاً از طريق سامانه تلفني 110 به پليس اطلاع دهند.

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار