کد خبر: ۱۱۵۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸ 25 January 2024

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه سطح جاده‌های کوهستانی به دلیل بارش برف و باران لغزنده است از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه در این مسیر‌ها تردد کنند.

 

بر اساس این گزارش، سرهنگ جهان تاب با اشاره به در راه ماندن چند ساعته بسیاری از مسافران در جاده هراز در شب گذشته به علت بارش برف گفت: با تلاش راهداران و نیروهای راهور هم اکنون این محور بازگشایی شده است.

جهان تاب با اشاره به باز بودن همه راه‌های مواصلاتی استان از جمله هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر افزود: ترافیک هم‌اکنون در این مسیرها عادی و روان است.

وی با بیان اینکه سطح جاده‌های کوهستانی استان به دلیل بارش برف و باران لغزنده است از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه در این مسیر‌ها تردد کنند و تجهیزات زمستانی بخصوص زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

سرهنگ جهان تاب افزود: رانندگان از توقف در جاده‌های کوهستانی استان بخصوص کندوان و هراز پرهیز کنند چرا که احتمال ریزش سنگ و رانش کوه در این جاده وجود دارد.

رئیس پلیس راه مازندران، رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و گفت: پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راه ها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار