مدیر منطقه دو شهرداری قم خبر داد
مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: به‌منظور توسعه شهری، اراضی منطقه قمرود شمالی تفکیک‌شده و پهنه ویلایی در این منطقه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۱ 27 January 2024

به گزارش تابناک قم، سید رضا حسینی، مدیر منطقه دو شهرداری قم در خصوص توسعه منطقه قمرود شمالی، اظهار کرد: اراضی‌های منطقه قمرود شمالی تفکیک و قطعه زمین‌ها با متراژ ۵۰۰ مترمربع جداسازی شده می‌شود.

وی با بیان اینکه منطقه قمرود شمالی به شهرک مسکونی تبدیل می‌شود، افزود: طراحی‌ها برای ایجاد شهرک انجام‌شده و پیش‌بینی‌شده تا چندین مجتمع خدماتی و سرانه‌های ورزشی، مذهبی در این منطقه احداث شود.

مدیر منطقه دو شهرداری قم از احداث ساختمان‌های مسکونی مربوط به تعاونی‌ها در بلوار نیک‌اندیش خبر داد و گفت: تعاونی‌هایی، چون تعاونی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، کارکنان بیمارستان امام رضا (ع)، سازمان میادین میوه و تره‌بار و دیگر مجموعه‌ها در بلوار نیک‌اندیش در حال احداث است.

حسینی با اشاره به سرعت گرفتن ساخت‌وساز با اضافه شدن تعاونی‌ها به این اراضی اضافه کرد: اراضی موجود در محور نیک‌اندیش به ۴۰۰ قطعه زمین تفکیک‌شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر زیرساخت‌های اجرای پروژه‌ها انجام‌شده و پس تکمیل و رفع مشکلاتی، چون آب و فاضلاب، پروژه احداث مجتمع‌های مسکونی تعاونی اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار