فرماندار اهواز و رئیس هیات اجرایی انتخابات مرکز حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، کارون، باوی گفت: ارائه عوامل اجرایی انتخابات با هدف ارتقای توانمندی نیروها و آگاهی به قوانین جدید انتخابات از یک ماه گذشته آغاز شد و به صورت روزانه با جدیت و مستمر ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۵۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ 27 January 2024

تابناک خوزستان: سید احمد موالی زاده روز شنبه ۷ بهمن با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در روز یازدهم اسفند ماه، افزود: آموزش عوامل اجرایی از یک ماه پیش در حوزه انتخابیه اهواز آغازشده و به صورت مستمر اجرا می شود.ضمن اینکه در این دوره از ظرفیت افراد با تجربه و آگاه به قوانین انتخابات استفاده می شود.

به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات اهواز، موالی زاده با بیان اینکه اقدامات اجرایی برگزاری انتخابات به صورت کامل مرور می شود، اضافه کرد:علاوه بر آموزش عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان اهواز، آموزش های لازم به عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان های باوی، کارون و حمیدیه نیز با برنامه ریزی و زمانبندی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه اشراف کامل عوامل اجرایی انتخابات ضروری است، افزود: تمهیدات لازم اندیشیده شده تا انتخابات قانونی، شفاف، سالم، پرشور و با مشارکت بالا برگزار شود.

رئیس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، باوی و کارون ادامه داد:مشکلات و آسیب های دوره های قبلی انتخابات شناسایی شده و با برنامه ریزی و اقداماتی که از چند ماه قبل در اهواز انجام گرفته، در این دوره شاهد مشکلات نخواهیم بود.

موالی زاده افزود: فرآیند و نتایج انتخابات تا پایان به صورت شفاف از طریق کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اهواز به شهروندان اعلام می شود.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل انتخابات مشارکت مردم است، گفت: انتخابات تعیین سرنوشت و حق مردم است و همه باید برای مشارکت بالا در انتخابات تلاش کنیم.

فرماندار اهواز و رئیس هیات اجرایی انتخابات مرکز حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، کارون، باوی در پایان افزود: در نشست هایی که با حضور فرمانداران و دیگر عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه داشته ایم. مشکلات دوره های قبل احصا شدند و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده است.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار