کد خبر: ۱۱۵۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶ 30 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری عامل تیراندازی در کمتر ۱۲ ساعت در یکی از محلات آن شهرستان خبر داد.

بر اساس این گزارش ، سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: به دنبال یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان نوشهر، موضوع شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پلیس امنیت و عمومی این فرماندهی با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شدند و در عملیاتی غافلگیرانه با هماهنگی قضائی در کمتر ۱۲ ساعت نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: متهم سابقه دار در بازجویی‌های انجام شده علت تیراندازی خود در مقابل درب منزل یکی از شهروندان را اختلافات قبلی مالی و ملکی با وی عنوان کرد.

سرهنگ درویشی با بیان اینکه در این زمینه یک دستگاه خودرو پژو و دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز نیز کشف و متهم به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد، گروهی هنجار شکن امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار