رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۳ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۵۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹ 07 February 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از تسنیم، سرهنگ مهدی افشاری در این خصوص اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به توقیف دو دستگاه موتورسیکلت قاچاق در محدوده شمال تهران شدند.

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش‌دستانه محرز شد چندین دستگاه موتورسیکلت قاچاق در نمایشگاه خودوریی در شمال تهران نگهداری می‌شوند که توسط مامورین با حضور درمحل مورتورها را رویت و نهایتاً موتورهای مذکور را توقیف کردند.

افشاری بیان کرد: در بررسی اولیه مشخص شد که مالکان نمایشگاه اقدام به پوشاندن و اختفاء موتورها کرده‌اند و از ارائه اسناد و مدارک گمرکی اظهار عجز می‌کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: کالاهای کشف شده شامل تعداد 2 دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکی رنگ بیکینگ و سوزوکی بوده که پرونده ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 3 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، گفت: قاچاق کالا و ارز باعث اختلال در برنامه‌ریزی‌های اقتصادی و افزایش تورم در جامعه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار