خطیب جمعه سروآباد گفت: همه ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن در روز یکشنبه هفته آینده یکبار دیگر حمایت قاطع خود را از انقلاب اسلامی به جهانیان نشان خواهیم داد و مردمی‌بودن انقلاب با حضور باشکوه مردم بار دیگر نمایش داده می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵ 09 February 2024

به گزارش تابناک کردستان، ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سروآباد اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شور و شوق خاصی نسبت به سال‌های قبل دارد در این راهپیمایی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی ضمن محکومیت شدید جنایات آمریکا و اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین حمایت قاطع خود را از نظام و انقلاب اسلامی نشان خواهند داد.

امام جمعه سروآباد گفت: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان ثابت می‌کنند این انقلاب یک انقلاب مردمی است که تا ابد ماندگار خواهد بود و یار و یاور مظلومان و مستضعفان جهان است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما امسال ۴۵ ساله شد و حقانیت آن یکبار دیگر بر جهانیان ثابت شد و این مهم به برکت خون پاک شهدای والامقام است.

امام جمعه سروآباد خاطرنشان کرد: اگر امروز ما در امنیت و آرامش هستیم و دشمنان نمی‌توانند در امور داخلی کشور ما دخالت کنند و برای ما تصمیم‌گیری کنند به برکت همین انقلاب اسلامی است که با خون پاک شهدا آبیاری شده است و وظیفه ما ادامه راه شهدا و دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: عامل اصلی این جنایات ضدانسانی آمریکای جنایتکار است که با تمام توان و قوای خود اسرائیل را حمایت می‌کند و قصد دارد این رژیم جعلی و پوچ را در جهان به رسمیت بشناساند.

ماموستا حسینی تاکید کرد: تنها راه مقابله با توطئه‌های شوم و شیطانی دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل اتحاد و یکدلی مسلمانان جهان است، وحدت و اتحادی که دشمنان از آن به شدت در هراس هستند و تلاش می‌کنند این وحدت مسلمانان را از بین ببرند.

وی خاطرنشان کرد: طبق آیات قرآن کریم پیروزی نهایی از آن مسلمانان است و در نهایت حق بر باطل پیروز خواهد شد و جهان را عدل و عدالت فرا می‌گیرد و ریشه ظلم و ستم برای همیشه خشکانیده می‌شود که تا آن زمان مسلمانان باید همدل و متحد و همصدا باشند.

وی در پایان ضمن تبریک معراج پیامبر مکرم اسلام (ص) گفت: مهمترین وصیت و توصیه پیامبر اکرم (ص) وحدت و همدلی مسلمانان بود لذا وظیفه همه ما است که این توصیه و سفارش یگانه منجی عالم بشریت را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار