کد خبر: ۱۱۵۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳ 11 February 2024

اختصاصی هما خوزستان

مینا فراز

طلیعه حضور یک ایران اسلامی آماده حماسه سازی است حماسه از جنس حضور عشق ایثار و بصیرت حضور در راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲ بهمن با عشق و ارادت و ایثار از سوی ملت آگاه و بصیر هر ساله صورت می‌پذیرد ایرانیان از زن و مرد پیر و جوان وارد میدان می‌شوند پرچم را بر دوش می‌گیرند راهپیمایی می‌کنند گرامی می‌دارند سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب جمهوری اسلامی ایران،

مردم جهان هر ساله می‌بینند که ایرانیان خستگی‌ ناپذیر پای انقلاب آرمان‌های آن ایستادند در این راه از هیچ چیزی دریغ نمی‌کنند جان آدمی که با ارزش‌ترین دارایی آن است را بر کف دست گرفته تا از کیان اسلام و انقلاب دفاع نمایند مرزهای ایران اسلامی حریم امن کشور خط قرمز ایران و ایرانیان است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در تمام نقاط کشور شهر و روستا ، دهستان، شهرستان بخش و برگزار می‌شود و ایرانیان هر کجا که باشند در این راهپیمایی شرکت می‌کنند تا به همگان نشان دهند از این انقلاب که حاصل خون شهیدان و مجاهدت مردان خستگی‌ ناپذیر است پاسداری می‌کنند.

جشن خودباوری ملت ایران و تکیه به اراده خود در ایجاد انقلابی از جنس اسلام حماسه می طلبد تا مجاهدت میلیون‌ها ایرانی در احیای ارزش‌های والای انسانی و اسلامی گرامی داشته شود. حضور همه جانبه مردم آزادی خواه و استقلال طلب ایران اسلامی در راهپیمایی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

همه ملت شریف ایران از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دفاع میکنند و این دفاع با گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن برای نمایش گذاشتن وحدت ملی بوده است.

وعده ما راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه در خیابان ها، میعاد گاه همیشگی.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار