مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بر جلوه قدرت مردم در ۲۲ بهمن ماه تاکید کرد و گفت: این روز، روز نمایش قدرت مردم ایران است.
کد خبر: ۱۱۵۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴ 11 February 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد میرزایی در سخنرانی راهپیمایی جشن ۲۲ بهمن در شهرستان جوانرود، اظهار کرد: وقتی از وحدت صحبت‌ می‌کنند واقعاً صوری نیست و در عمل چه شیعه و چه سنی با خون خودشان نشان دادند که در مسیر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف امام عزیزمان و اسلام ناب در دشمنی با مستکبرین عالم تا پای جان ایستادگی‌ می‌کنند.

وی افزود: جبهه حق آن‌چنان شکلی به خود گرفت و به جایی رسیدیم که امروز شاهد استیصال آمریکا و اسرائیل که به قول خودشان ابر قدرت دنیا هستند هستیم و در جبهه حق، مقاومت و مستعضفین علیه مستکبرین ایستاده‌ایم.


مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: به جایی رسیدیم که آمریکا از نابودی یمن، سوریه، عراق و افغانستان ناامید شده است، ابر قدرت‌های دنیا چه اقتصادی و چه نظامی مانند چین و روسیه جرأت این را ندارند که خطی بر ماشین‌های آمریکایی بیندازند، اما نیرو‌های مقاومت در یمن، سوریه، غزه، لبنان و کرانه باختری آنچنان استیصالی برای آمریکا و اسراییل ایجاد کردند که در تاریخ سابقه ندارد.

میرزایی تشریح کرد: اتفاقی که هفت اکتبر افتاد آن‌چنان ضربه‌ای بر پیکره صهیونیسم جهانی و آمریکا وارد کرد که رهبر فرزانه و حکیم‌مان فرمودند این ضربه ترمیم شدنی نیست.

وی با اشاره به سخنرانی چند سال قبل امام خامنه‌ای که فرمود بروید و ببینید اسرائیلی که ادعای نیل تا فرات را داشت اکنون دور خود دیوار کشیده که از آن کمتر نشود، بیان کرد: در هفتم اکتبر این دیوار هم جواب نداد و آن‌چنان ضربه‌ای بر هیمنه پوشالی اسرائیل وارد شد که در تاریخ بشریت خواهند نوشت.

وی یادآور شد: سید حسن نصرالله در اولین‌ سخنرانی خود در طوفان الاقصی یک نکته بسیار زیبا گفت، رقیب و هماورد اسرائیل حماس و حزب‌الله هماورد آمریکا است، یعنی انقلاب اسلامی به رهبری این ۲ سید بزرگوار و به حمایت مردم و شهدا آنقدر قدرتمند است که لازم نیست ایران مستقیم وارد جنگ شود.

وی بیان کرد: دقت به اینکه در چه زمانی ایستاده‌ایم مهم است، مشکلات اقتصادی زیاد است، اما باید به همت یکدیگر آن را رفع کنیم، وقتی شما با کل شیاطین عالم مبارزه می‌کنید، قطعاً آنان ساکت نمی‌نشینند، آنها در جبهه‌های نظامی، امنیتی و اقتصادی علیه ما می‌جنگند.

حجت الاسلام میرزایی ادامه داد: ما در جنگ هستیم و تا زمانی که ظالمین و مستکبرین سرکوب نشوند، مشکلات جهان اسلام و جبهه مقاومت و حق تمامأ رفع نخواهد شد، نخستین مسئله نابودی رأس فتنه، یعنی آمریکا و اسرائیل است.

وی خاطرنشان کرد: اگر جبهه مقاومت می‌جنگند به پشتوانه انقلاب اسلامی است و آمریکا و اسرائیل مستاصل شدند و به کودک کشی روی آوردند و با به شهادت رساندن مردم غزه خوی شیطانی خود را نشان می‌دهند.

وی در پایان عنوان کرد: اگر می‌خواهیم این قدرت افزون شود در انتخابات یازدهم اسفند شرکت می‌کنیم و حماسه باشکوه که قدرت حق علیه باطل را چند برابر می‌کند را رقم خواهیم زد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار