فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوانرود:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوانرود با اشاره به ارزش نظام مقدس جمهوری اسلامی و راهپیمایی ٢٢ بهمن ماه گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نماد مردم سالاری دینی است.
کد خبر: ۱۱۵۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷ 11 February 2024

بهرام میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: با تلاش‌های زیادی سعی بر این داشتیم در این ایام با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و تجمعات جشن باشکوه گرفته شود که با استقبال کم‌نظیر مردم شهرستان جوانرود مواجه شد.

وی با بیان گرامیداشت آستانه ۲۲ بهمن‌ماه و یاد امام (ره) و شهدای فجر آفرین افزود: شهدا با نثار خون خود به ما عزت و آبرو دادند و برای ملت ما در این دنیا عزت و افتخار به ارمغان آوردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوانرود با اشاره به اقدامات ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوانرود در این ایام مبارک تصریح کرد: از جمله اقدامات سرکشی از خانواده شهیدان شهرستان، افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی مانند کارگاه اقتصادی مقاومتی، ساخت منازل مسکونی برای محرومین و نیازمندان، توزیع بسته‌های معیتشی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و نشست‌های جهاد تبیین برای بیان دستاوردهای نظام انقلاب به ویژه در آستانه انتخابات است.

میرزایی اضافه کرد: دیدار با امام جمعه شهرستان، گلباران مزار مطهر شهدا و رژه موتوری که در نخستین روز از دهه فجر برگزار شد از جمله اقدامات بود.

انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نماد مردم سالاری دینی است

میرزایی تشریح کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نماد مردم سالاری دینی است و جمهوری اسلامی همواره با جدیت به این موضوع پرداخته، برای رأی مردم ارزش قائل بوده و این امر کاملا گویا است.

وی اذعان کرد: ما همواره دیدیم در انتخابات مختلف طیف‌ها و گرایش‌های مختلف به میدان آمده‌اند و توانستند اعتماد مردم را جلب کنند و چه در مجلس چه در ریاست‌ جمهوری سکان کشور را به دست بگیرند.

وی با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی برخلاف بسیاری از کشورها که تنها ادعای مردم سالاری دارند به این مسئله اهمیت می‌دهد و ما این مسئله را در عمل ثابت کرده‌ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوانرود ادامه داد: از ابتدای سال مقام معظم رهبری همواره بر موضوع انتخابات، مشارکت بالا در انتخابات و امنیت و سلامت انتخابات تأکید داشتند و این نشان دهنده مردم سالاری حکومت ما است.

امسال در خصوص ثبت کاندیداها شاهد استقبال خوبی بودیم

میرزایی اضافه کرد: جمهوری اسلامی کمتر از ۵۰ روز پس از پیروزی انقلاب نخستین همه پرسی برای تعیین نوع حکومت با رأی ۹۸ درصد ملت توسط خود مردم بر پا کرد که در نوع خود بی‌نظیر بوده و مایه افتخار نظام است.

وی عنوان کرد: قریب به ۴۰ انتخابات تا به حال داشته‌ایم، تمام ارکان نظام با رأی مردم چه مستقیم و چه غیر مستقیم انتخاب می شوند.

وی در بحث امنیت و مشارکت انتخابات گفت: در مشارکت انتخاباتی مسؤلیت خطیری داریم که یکی از مولفه‌های رهبری است که با کمک نیرو فراجا و سایر دستگاه‌ها تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که شاهد امنیت در انتخابات باشیم.

توزیع وام های اشتغال زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال

میرزایی با اشاره به حوزه گسترده بسیج یادآور شد: حوزه عمل بسیج بسیار گسترده است، هرجا نظام و مردم ما احساس نیاز کنند بسیج ورود خواهد کرد.

وی اذعان کرد: در حوزه محرومیت زدایی اعزام نیروهای جهادی به روستاها و مناطق محروم، ساخت پل، توزیع وام‌های اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر صد میلیارد ریال، گرامیداشت ایام الله، مناسبت‌های ملی و مذهبی، اعزام اردوهای تفریحی راهیان نور و اردوهای راهیان پیشرفت، برگزاری محافل قرآنی، نشست‌های بصیرتی و امثال آن نمونه‌هایی از حوزه گسترده اقدامات بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوانرود عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از زمان شکل‌گیری تا به اکنون دشمنان زیادی که از ناحیه این انقلاب احساس خطر می‌کردند به میدان آمدند و شروع به دشمنی کردند.

این مقام مسئول گفت: بسیاری از قدرت‌های غرب و شرق و استکبار جهانی در مقابل ملت ایران احساس خطر کردند و ترسیدند و دشمنی‌های زیادی نسبت به ملت ایران با تجهیز گروهک‌ها، افراد ناراضی و مشکلات شروع کردند.

وی گفت: در سال ۱۳۵۹ رژیم بعث عراق را بر علیه ما تحریک کردند، اما این نظام نوپای ما با حضور مردم انقلابی و جهادی به میدان آمد و با تقدیم شهدای زیادی اجازه ندادند وجبی از خاک عزیز ما در اشغال دشمن بماند.

میرزایی اضافه کرد: متاسفانه در جوانرود طی تلاش های که کردیم هر تجمعی صورت می‌گرفت رفیقم با مردم صحبت‌ کردیم اما تلاش گسترده دشمنان برخی از نوجوانان و جوانان و مردم گرفتار این تبلیغات دروغین شدند و مشکلاتی به وجود آوردند و تعدادی آسیب دیدند و تعدادی در این جریان دستگیر شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوانرود تشریح کرد: شاید غریب کمتر از یک هفته اکثر افرادی که دستگیر شدند با پیگیری ما و مسولین امنیتی با اخذ تعهد آزاد شدند.

وی در پایان تصریح کرد: بعد از مدتی شاهد عف پدرانه رهبری بودیم و مابقی افراد که برای آنها تشکیل پرونده‌ داده شد چه در جوانرود و سایر نقاط کشور مورد عف و بخشش قرار گرفتند و طبیعتاً نفری در زندان و بازداشت نداریم.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار