نیشکری‌ها، خط‌شکنان همیشه در میدان؛
در هنگامه زمستان که گویی نسیم بهار در آن دمیده، کارونِ پُربرکت، زمزمه حماسه‌ای نو را در گوش شکرستان ایران نجوا کرد؛ حماسه‌ای که در دل بهمن، ماهِ پُرصلابت، شکوفه‌های شوروشعف را به ارمغان آورد و عطر همدلی و وحدت را در فضای اهواز پراکند.
کد خبر: ۱۱۵۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱ 11 February 2024

تابناک خوزستان: از پیرمردانی سپید موی با قامتی خمیده تا کودکان معصومی که در آغوش مادران خود آرمیده بودند، همگی با شور و اشتیاق وصف‌ناپذیری، زیر پرچم سه‌رنگ ایران گردهم آمدند؛ گویی بهمن، ندای وحدت و همدلی را زمزمه می‌کرد و مردم با لبیک به این ندا، یکپارچه در میدان مولوی، قلب تپنده شهر، اجتماع کردند.

 در این میان، خانواده بزرگ نیشکر، مردان و زنان سخت‌کوش و سرافراز، همگام با سایر اهوازی‌ها، با گام‌هایی استوار و عزمی راسخ، در این جشن ملی انقلاب شرکت کردند و بار دیگر تعهد و وفاداری خود به ایران اسلامی را به اثبات رساندند.

 حضور پرشور نیشکری‌ها در این راهپیمایی، گواهی بود بر این مدعا که آن‌ها چه در سنگر تولید و چه در میدان دفاع از کیان ایران، همیشه در خط‌مقدّم هستند و خط‌شکنان عرصه‌های مختلف به‌حساب می‌آیند.

 دکتر ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر، در حاشیه این اجتماع بزرگ، با ابراز خرسندی از حضور آگاهانه و پرشور نیشکری‌ها از آن‌ها به‌عنوان حماسه‌سازان این روز به‌یادماندنی یاد کرد.

 این حماسه شیرین در ۲۲ بهمن‌ماه، سند افتخاری دیگر در تاریخ ایران اسلامی بود و بار دیگر ثابت کرد که مردم این مرزوبوم، همیشه در دفاع از آرمان‌های خود، همدل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار