مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی از امدادرسانی امدادگران این جمعیت به یک هزار و 410 نفر در مراسم راهپیمایی 22 بهمن استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶ 11 February 2024

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، محمد علی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری راهپیمایی باشکوه مردم ایران در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در این روز باشکوه با ۳۰۰ امدادگر، نجاتگر، داوطلب، عضو جوان با ۴۵ تیم عملیاتی در مسیر راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه در کنار مردم حماسه آفرین سراسر استان بودند.

وی در ادامه با اشاره به خودرو‌های به کار گرفته شده در این مراسم، تصریح کرد: ۱۹دستگاه آمبولانس، ۳ دستگاه خودروی نجات، ۲ دستگاه موتورسیکلت و ۱۲خودروی کمکدار سبک از جمله ناوگان و تجهیزات به کار گرفته شده در پوشش امدادی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن استان خراسان جنوبی بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به ارائه خدمات درمانی در چادر‌های سلامت هلال احمر اشاره کرد و افزود: در طول مسیر راهپیمایی از ۷۰۰ نفر شرکت کننده، تست سنجش سلامت با محوریت کنترل قند خون و فشار خون در چادر‌های سلامت هلال احمر خراسان جنوبی انجام شد و همچنین امدادرسانی به ۷۱۰ نفر حادثه دیده در مسیر راهپیمایی صورت گرفت.

کاوسی ادامه داد: کل مصدومین ۳ نفر بود که یک نفر انتقالی و ۲ نفر از مصدومان از خدمات درمان سرپایی بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: همچنین جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با راه‌اندازی فضای دوستدار کودک و همچنین عضوگیری از جوانان در طول مسیر راهپیمایی برای کودکان و جوانان برنامه‌های مختلفی اجرا کرده است.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار