معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، از خسارت ۲۸۳ میلیارد ریالی به راه‌های استان براثر بارش‌های اخیر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ 21 February 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، محمد فدوی صبح چهارشنبه ۲ اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براثر بارش‌های چند روز اخیر و جاری شدن روان‌آب و سیلاب ۲۸۳ میلیارد ریال به راه‌های حوزه استحفاظی استان خسارت وارد شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در محور‌های بیرجند – قاین و قاین - گناباد و بیرجند – خوسف، دیهوک – راور، فردوس – بجستان، طبس – اصفهان و فردوس – بشرویه شاهد بارش باران بوده‌ایم، ادامه داد: خسارت‌ها بیشتر در محور‌های فرعی و روستایی شهرستان‌های قاین، طبس و فردوس بوده که طی بارندگی‌های شدید اخیر و جاری شدن سیل، زیرسازی و ابنیه فنی و دریواسیون (دیوار هدایت آب) در این مسیر‌ها دچار آسیب شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه ۹۰ نفر از راهداران با ماشین آلات راهداری در محور‌های درگیر استان، اقدام به ترمیم و بازگشایی مسیر کرده‌اند، تصریح کرد: این راهداران با ۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری مشغول رفع مشکلات و خسارات وارده از سیل شده و کار امدادرسانی و بازگشایی محور‌ها را انجام داده‌اند.

فدوی یادآور شد: کاربران جاده‌ای و مسافران برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محور‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه‌روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند و سایت ۱۴۱ و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار