نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی گفت: در دنیا از مردم و رای آنها سیاسی و به عنوان ابزار نگاه می کنند همچنانکه از زن به عنوان ابزار استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۵۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱ 25 February 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه در سخنرانی مراسم جشن نیمه شعبان در مسجد امام حسین (ع) بیرجند ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، تصریح کرد: اعتقاد به وجود مقدس حضرت مهدی (عج) اعتقاد به توحید است و او پرچم توحید را در جهان برافراشته خواهد کرد، اعتقاد به او اعتقاد به نبوت است زیرا ماموریت همه انبیا در طول تاریخ دعوت انسان به بندگی خدا و اجرای عدالت است. همه ادیان و مذاهب معتقدند منجی خواهد آمد و جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.

رئیس جمهور تکلیف مداری را نقطه تمایز انتخابات‌ در کشورمان با سایر کشور ها برشمرد و بیان کرد: تکلیف مداری اساس و اصل برای انتخاب کننده و انتخاب شونده است و این مبنا و اساس به هیچ عنوان نباید مخدوش شود. شان ما خدمتگزاری است انتخاب و تصمیم با مردم است شرط و شان خدمتگزاری ما به مردم، رای نیست.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه خراسان جنوبی در عرصه‌های مختلف سرآمد است، گفت: دشمن نمی‌خواهد که کشور ما به پیشرفت و تعالی برسد. علیرغم توطئه‌های دشمنان با عنایت خداوند متعال گام‌های ‌بلندی تاکنون برداشته ایم و بعد از این هم با دست توانای شما جوانان گام‌ها بزرگی برخواهیم داشت. دشمن بداند که این ملت مصمم است که او را در همه عرصه‌ها مایوس و ناامید سازد.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی گفت: در دنیا از مردم و رای آنها سیاسی و به عنوان ابزار نگاه می‌کنند همچنانکه از زن به عنوان ابزار استفاده می کنند.

وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مردم سالاری دینی است، مطرح کرد: به اذعان برخی افراد مشهور جهان پیشرفته‌ترین قانون اساسی در جهان، قانون جمهوری اسلامی ایران است.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی افزود: در قانون اساسی ما مردم می‌خواهند بر پایه دین، کشور اداره شود و اداره کشور براساس مردم سالاری دینی است.

وی با بیان اینکه تاکنون حضور شما مردم در عرصه‌های مختلف برای دوستداران انقلاب اسلامی در دنیا امیدآفرین بوده است، بیان کرد: حضور شما مردم در عرصه‌های مختلف باعث یاس و ناامیدی دشمنان شده و آنان نمی‌خواهند که نظامی مردم سالار در دنیا وجود داشته باشد.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی افزود: امروز در دنیا جمهوری اسلامی ایران مستقل‌ترین کشور است، این کشور حقیقتا به شرق و غرب بدهکار نیست و از هیچ یک دستوری نمی‌گیرد چرا که خود مردم تصمیم گیرنده هستند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار