مدیرعامل سد و نیروگاه مسجدسلیمان سازمان آب و برق خوزستان از برگزاری جشنواره عکاسی و انتخاب بهترین عکس خبرداد.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ 03 March 2024

تابناک خوزستان: به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، افشین قلی پور با اعلام این خبر اظهار کرد: با همت اداره روابط عمومی و به مناسبت شعار سال ۱۴۰۲ (رشد تولید و مهار تورم) و با رویکرد جهادی صورت گرفته جهت ارج نهادن به مقام کار و کارگر، مسابقه انتخاب بهترین عکس برگزار شد.

وی افزود: اولین دوره جشنواره انتخاب بهترین عکس با مشارکت ۵۹ عکاس همکار و ارائه بیش از ۵۸۰ عکس در محدوده سد و نیروگاه مسجدسلیمان با محوریت انجام اقدامات جهادی برگزار شد.

قلی پور ادامه داد: در روز دوشنبه هفتم اسفندماه با حضور هیئت داوران متشکل از بهراد قاسمی کارشناس روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان، محمد توحیدیان کارشناس روابط عمومی شرکت تعمیرات و پرویز کریم پور خبرنگار محلی و پس از بررسی های تخصصی، پنج عکس برتر را انتخاب شد.

وی اضافه کرد: نفرات برتر این مسابقه که شامل طوفان یوسفی- اسحاق جوادی-آرمان کاظمی-رضا عالیوند و خانم احمدپور بودند، در جشن نیمه شعبان معرفی و به هرکدام یک دستگاه دوچرخه بعنوان جایزه اهدا شد.

قلی پور در پایان گفت: بنا داریم با همکاری روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان این جشنواره را در سال آینده با کیفیت بهتری برگزار کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار