کد خبر: ۱۱۵۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴ 04 March 2024

تابناک خوزستان: نام معلم همواره با فداکاری و ایثار گره خورده و در گوشه کنار میهن هنوز هم معلمانی هستند که با از خودگذشتگی برای تعلیم و تربیت دانش آموزان هستند. روستای دورافتاده «خنزیری» از توابع شهرستان کارون در فاصله 40 کیلومتری از اهواز قرار دارد که اتفاق جالبی در آن انجام گرفته است.
ماجرا از این قرار است که سیما طاهری معلم فداکار مدرسه شهدای بانک صادرات روستای «خنزیری» از توابع شهرستان کارون استان خوزستان در تیرماه امسال مادر شده و می توانست از مرخصی 9 ماهه خود استفاده نماید. با این حال وی برای اینکه دانش آموزان این روستا از تحصیل محروم نشوند از حق مرخصی زایمان خود گذشته و با وجود تمام سختی‌ها به همراه نوزاد 2 ماهه خود به کلاس درس می‌آید تا تعلیم و تربیت متوقف نشود. دانش آموزان مدرسه نیز این فداکاری معلم خود را ارج نهاده و نهایت همکاری را در تدریس با او داشته اند.
سیما طاهری معلم فداکار مدرسه خنزیری شهرستان کارون در این خصوص می گوید: فرزندم در تیرماه امسال متولد شده و در ابتدای سال تحصیلی جاری امکان استفاده از مرخصی برایم فراهم بود اما بهمراه فرزندم در کلاس درس حاضر شده تا روند تدریس با وقفه مواجه نشود.
وی با اشاره به این که مدت پنج سال مشغول به تدریس است افزود: دبستان ما یک مدرسه چند پایه با 36 دانش آموز است که پایه اول تا پنجم در مدرسه مشغول به تحصیل هستند و تمام تلاش من این است تا فرآیند تعلیم و تربیت دانش آموزان بدون مشکلی پیگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار