کد خبر: ۱۱۵۷۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۳ 05 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، مرحله جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای شرکت در مسابقات گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا، در رویان مازندران دنبال خواهد شد.
بر اساس این گزارش ، تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی آسیایی که اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه در بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

دو تیم منتخب کشتی فرنگی نیز امروز برای شرکت در دو جام وهبی‎امره ترکیه و نیکولای پتروف بلغارستان راهی آنتالیا و صوفیه خواهند شد. در بازگشت فرنگی‌کاران از این دو جام، دور جدید تمرینات شاگردان حسن رنگرز از 26 اسفند ماه استارت خواهد خورد که برخلاف چند اردوی قبلی، بار دیگر تمرینات به استان مازندران منتقل می‌شود.

به گفته حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان، اردوی عیدانه فرنگی‌کاران از 26 اسفند تا هشتم فروردین به همت امید شایگان سرپرست تیم ملی فرنگی و رئیس هیئت کشتی مازندران، در رویان برپا خواهد شد.

در ابتدای این اردو قرار است مبارزه انتخابی بین میثم دلخانی و ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم برگزار شود که نفر منتخب راهی مسابقات قهرمانی آسیا خواهد شد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار