رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به تحویل ۷۰۰ کلاس درس خیرساز در خوزستان در سال جاری از برنامه‌ریزی برای ساخت ۸۰۰ کلاس دیگر در سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴ 08 March 2024

تابناک خوزستان: حمیدرضا خان محمدی امروز (۱۷ اسفندماه) در آیین افتتاح یک مدرسه ۱۰ کلاسه در ناحیه چهار اهواز، با بیان اینکه برای رسیدن به میانگین سرانه فضای آموزشی کشور، روند احداث مدرسه باید با قوت ادامه داشته باشد، اظهار کرد: امسال با همکاری خیرین مدرسه‌ساز، ۷۰۰ کلاس درس در خوزستان تحویل داده شد و ساخت ۸۰۰ کلاس درس در سال آینده نیز در خوزستان با همکاری سازمان برنامه و بودجه هدف‌گذاری شده است.

وی با تاکید بر لزوم تجهیز هنرستان‌ها ادامه داد: در این خصوص خیران و صنایع با انجام مسئولیت‌های اجتماعی باید همراهی داشته باشند تا با هدف فراگیری هر چه بیشتر آموزش‌های مهارتی محقق شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور عنوان کرد: همکاری خیران از عوامل اصلی پیشرفت و ارتقای سطح آموزشی در کشور است و ما نیز به حضور خیران در خانواده نوسازی مدارس کشور افتخار می‌کنیم.

مدرسه ۱۰ کلاسه زردشت در منطقه چهار آموزش و پرورش اهواز در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای آموزشی یک هزار و ۶۵۵ مترمربع از محل اعتبارات استانی مشارکتی با همکاری بنیاد برکت ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار