معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با اشاره به سوق دادن دستگاه‌های اجرایی به برگزاری دوره‌های افزایش مهارت ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی، گفت: دولت به مناطق مرزی نگاه ویژه‌ای دارد و آموزش‌های مهارتی در سال آینده در این مناطق توسعه و گسترش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 10 March 2024

به گزارش تابناک گلستان، سید محمد دهنوی امروز ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ در چهارمین جلسه شورای مهارت استان با اشاره به توسعه و ترویج نهضت مهارت آموزی در سطوح مختلف و آحاد جامعه، اظهار کرد: برای تجهیز مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان باید مدلی با مشارکت دولت و خیرین همانند سند ائتلاف مهارتی استان طراحی شود.

وی از لزوم تجهیز قرارگاه مهارت آموزی خبر داد و گفت: در سال آینده ۱میلیارد تومان اعتبار به تیپ ۲۳۰شهید متاجی گرگان و پادگان نوده خاندوز اختصاص خواهد یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با بیان اینکه تاکنون بالاترین تخصیص اعتبارات پروژه‌های عمرانی متعلق به مرکز آموزش تخصصی کشاورزی «نی تپه» خان‌ببین بوده است، افزود: با تجهیز فاز اول این پروژه جهت تکمیل فاز‌های آتی اعتباراتی تخصیص داده می‌شود.

دهنوی با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبنی بر سوق دادن دستگاه‌های اجرایی به برگزاری دوره‌های افزایش مهارت ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی، گفت: دولت به مناطق مرزی نگاه ویژه‌ای دارد و آموزش‌های مهارتی در سال آینده در این مناطق توسعه و گسترش پیدا می‌کند.

وی معرفی افراد موفق به جامعه‌ی امروزی را ضروری دانست و گفت: باید روایت و مستندی جذاب از روند ورود سربازان به پادگان‌ها و مهارت‌آموزی آنان که منجر به اشتغال و کارآفرینی می‌شود تهیه و به عموم مردم انتقال داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در ادامه از برگزاری مسابقات بین المللی دوستانه مهارت به میزبانی استان گلستان خبر داد و افزود: به منظور تقسیم وظایف دستگاه‌های اجرایی جلسه هماهنگی این مسابقات در اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا در این جلسه طرح موضوع نخستین مسابقات بین المللی دوستانه مهارت در حوزه فناوری اطلاعات در دهه سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ نیز انجام پذیرفت.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار