رییس کل دادگستری خوزستان گفت: برنامه‌های عملیاتی و اقدامات سال جدید دستگاه قضای استان بر مبنای سند تحول قوه قضاییه خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۵۸۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ 12 March 2024

تابناک خوزستان: علی دهقانی روز سه‌شنبه در نشست با مدیران و کارکنان قضایی و اداری دادگستری استان و تکریم از خانواده‌های آن‌ها به مناسبت نزدیک شدن به ایام پایانی سال در محل دادگستری استان بیان کرد: محورهای اصلی فعالیت دستگاه قضای استان در سال آینده اجرای عدالت، بهبود خدمت‌گزاری، ارتقای امنیت و آرامش در جامعه خواهد بود.

وی گفت: خدمت در دستگاه قضا سخت و طاقت‌فرساست و همراهی، همدلی، پشتیبانی و حمایت خانواده‌ها، دشواری ادای تکلیف را برای کارکنان این دستگاه تسهیل می‌کند.

دهقانی با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده در جامعه اظهار کرد: برای کاهش آسیب اجتماعی در جامعه باید از کانون خانواده اقدامات لازم انجام شود و روابط اعضای خانواده باید با یک پیوند و همبستگی همراه باشد.

رییس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه خدمت در دادگستری نوعی مجاهدت است توضیح داد: از خانواده‌های کارکنان خواستاریم که با همدلی و همراهی، در کنار آنان باشند چرا که همدلی نقش مهمی در زندگی اجتماعی و چگونگی تعامل با مراجعه کنندگان و دیگران ایفا می‌کند.

منبع/ایرنا

برچسب ها: خوزستان ، دادگستری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار