امام جمعه اهواز بابیان اینکه مردم با امید رفع مشکلات پای صندوق‌های رای آمدند، گفت: منتخبین مجلس شورای اسلامی در کنار مسوولان استان عزم خود را برای رفع مشکلات مردم جزم کنند.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷ 15 March 2024

تابناک خوزستان: حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز ضمن قدردانی از مردم استان بابت حضور در انتخابات افزود: حدود ۴۹ درصد از مردم در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.
وی ادامه داد: منتخبین مجلس شورای اسلامی بدانند مردم با همه سختی‌های موجود در کشور پای صندوق‌های رای آمدند تا به تکلیف خود عمل کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به جایگاه زن مسلمان در جامعه گفت: دوره درخشان زن با بانو فاطمه زهرا(ع) رقم خورد تا زنان با عنصری ضعیف در جامعه حضور نداشته باشد
امام جمعه اهواز با اشاره به آمار تلفات جاده‌ای اظهارکرد: با شروع مسافرتها تعداد قابل توجهی تصادفات منجر به فوت داشتیم که توصیه می‌شود اصول حاکم بر راهنمایی و رانندگی از طرف رانندگان رعایت شود.
وی افزود: پرهیز از اذیت و آزار دیگران، رعایت حقوق دیگران، نیکی به دیگران، پرهیز از بدزبانی و فحاشی، خویشتن داری و صبوری، گذشت و بخشش در رانندگی بسیار مهم است.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با بیان اینکه در هفته گذشته با حضور رییس جمهور اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است، گفت: رسانه‌ها دستاوردهای دولت را معرفی کنند.
وی افزود: مسئولین مطالبات مردم در زمینه مسکن را پیگیری و زمینه دریافت وام مسکن، وام فرزندآوری و اشتعال را فراهم کنند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار